معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

وزیر بهداشت دستیابی پنج هزار روستا به اینترنت را از وزیر ارتباطات خواستار شد

5 آبان 1395

وزیر بهداشت در یک صبحانه کاری خواستار دستیابی پنج هزار روستا به اینترنت را برای توسعه خدمات الکترونیک نظام سلامت از وزیر ارتباطات شد.

وی تاکید کرد که این موضوع در اولویت قرار می گیرد و تسریع می شود.

سپس با اشاره به اینکه تقریبا نود درصد کارهای زیر ساختی برای خدمات الکترونیک حوزه سلامت انجام شده است، افزود : اولویت کاری ما پس از این جلسه روستاهای نیازمند اینترنت خواهند بود تا کار آنها سرعت بگیرد.

وی با ارزیابی مثبتی که از جلسه اش با وزیر بهداشت داشت ، گفت : همه تلاش می کنند تا طرح تحول نظام سلامت که هدف آن خدمت به مردم و عدالت در ارائه خدمات سلامت است به خوبی پیش رود از این رو کمیته ای متشکل از نمایندگان دو وزارت انتخاب شدند تا در یک ماه اینده موارد تفاهم نامه امروز را اجرایی کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن خدمات سلامت از موارد مغفول مانده برنامه چهارم و پنجم بوده است که ده سال از زمان تصویب آن می گذرد، گفت : بیس از نود درصد کارها انجام شده است.

قاضی زاده هاشمی گفت: از نظر زیرساختی مشکلی نداریم و قرار است تا یک ماه آینده پنج هزار نقطه ای که دسترسی به اینترنت ندارند به شبکه الکترونیک متصل شوند.

وی مشکل جدی این حوزه را هماهنگی بین بخشی خواند و گفت : امیدواریم تا چند ماه آینده نیز این مشکل حل شود و تا پایان امسال پرونده الکترونیک سلامت، رد یا برد اصالت دارو، بهداشت محیط و معماری پرونده الکترونیک سلامت را در دولت الکترونیک نهایی کنیم.

وزیر بهداشت افزود: افزایش هزینه ها، تجویز بی رویه دارو و  قاچاق دارو با استفاده از فناوری اطلاعات و پرونده الکترونیک پیگیری و پیشگیری خواهد شد که خدمت بزرگی به نظام سلامت و مردم است.

  • 5 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011