معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

سه برابر بودجه عمرانی تسهیلات اقتصادی دهیاری های استان گلستان

10 آبان 1395
دهیاری استان گلستان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان خبر از پیش‎بینی ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی به دهیاری های کشور داد و گفت: دهیاری‎ها به ازای ارائه طرح‎های اقتصادی و اشتغالزایی سه برابر بودجه عمرانی تسهیلات اقتصادی می‎گیرند.

علی نصیبی در آئین افتتاح پروژه پرورش اسب شهرستان گنبدکاووس که با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین شده است از فعالیت‎های اقتصادی در روستاها حمایت می‎شود.
وی استان گلستان را در پرداخت تسهیلات اقتصادی پیشتاز خواند و تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات اقتصادی به دهیاران هشت درصد است و گلستان نخستین استانی است که از این تسهیلات در سطح کشور بهره‎مند شده است.
۶ دهیاری از تسهیلات اقتصادی بهره‎مند شدند
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه ارائه بسته‎های حمایتی به روستاها به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال است، افزود: تاکنون شش دهیاری با ارائه طرح‎های مختلف که مورد موافقت سازمان دهیاری‎ها قرار گرفته است از تسهیلات اقتصادی بهره‎مند شدند.
به گفته نصیبی؛ هر دهیاری که دارای طرح اقتصادی بوده و در محدوده روستا قرار داشته باشد با اخذ مجوزهای لازم و با مصوبه و تائیدیه بخشداری و فرمانداری می‎تواند از این تسهیلات معادل سه برابر بودجه عمرانی برخوردار شود.
وی با بیان اینکه ارائه این تسهیلات به افزایش درآمدزایی و رونق روستا کمک می‎کند، گفت: در حال حاضر تسهیلات اقتصادی به دهیاری‎های دیگلی‎داش مراوه‎تپه، زینب‎آباد رامیان، گز شرقی بندرگز، محمدآباد گرگان و دو روستای دیگر تعلق گرفته است.
شرایط برگزاری کورس‎های قهرمانی سوارکاری در گنبدکاووس فراهم شود
در این مراسم فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز ضمن خرسندی از افتتاح مرکز پرورش اسب در این شهرستان تصریح کرد: افتتاح این مرکز تقارن مبارکی با برگزاری کورس‎های سوارکاری دارد که امیدواریم شاهد موفقیت‎های بیشتر این صنعت در گنبدکاووس باشیم.
عبدالقدیر کریمی ابراز امیدواری کرد تا پایان این ماه شرایط برگزاری کورس‎های قهرمانی سوارکاری در شهرستان گنبدکاووس با مشارکت‎ همه جانبه مسئولان فراهم شود.

  • 10 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011