معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تسهیلات بانکی برای طرح‌های روستایی با سود ۸ درصد

11 آبان 1395

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی از پرداخت تسهیلات بانکی با سود هشت درصد برای طرح‌های روستایی خبر داد و گفت: سقف این تسهیلات بانکی برای هر طرح ۲۰ میلیارد ریال است و فقط به طرح های دارای توجیه اقتصادی توسط پست بانک و بانک سینا پرداخت خواهد شد.

در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان خداآفرین تقی کرمی ، با اشاره به ظرفیت های خدادادی این شهرستان، اراضی ۲۴ هزار هکتاری پایاب سد خداآفرین را یک ظرفیت بی نظیر در استان دانست و افزود: با وجود این ظرفیت ها، در صورت مشارکت مردم و همت مسئولان، این شهرستان در آینده نزدیک به یکی از توسعه یافته ترین شهرستان های استان تبدیل می شود.

وی با اشاره به این که راه توسعه کشور از روستاها می گذرد خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۹ تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های استان تخصیص یافته که نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال آن در دولت یازدهم اتفاق افتاده است.

کرمی همچنین گفت: افزایش اعتبارات دهیاری ها در دستور کار دولت قرار گرفته و منابع دهیاری ها در صورت تصویب، به دو برابر افزایش خواهد یافت.

فرماندار خداآفرین با انتقاد بر  پایین بودن درصد برخورداری روستاهای خداآفرین از خدمات عمومی و زیرساخت ها گفت : بیش از ۹۵ درصد جمعیت خداآفرین روستا نشین هستند که میزان برخورداری روستاهای این شهرستان از لحاظ مطالعه ـ اجرا و بازنگری طرح های هادی، احداث و آسفالت راه روستایی، گازرسانی و پوشش تلفن همراه و اینترنت در پایین ترین سطح در بین شهرستان های استان قرار دارد.

امینیان افزود: از ۵۵۴ کیلومتر راه روستایی، تنها ۱۳۲ کیلومتر  معادل ۲۴ درصد آن آسفالت شده و فقط ۲۱ درصد روستاها در این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند، در حالی که میانگین میزان برخورداری استان از گاز طبیعی ۹۰ درصد است

  • 11 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011