معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشداری نکا

16 آبان 1395

مراسم تودیع و معارفه بخشداری هزارجریب نکا باحضور دکتر مقیمی نماینده مردم شریف نکا ، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ، رحیم قاسمی طوسی فرماندار ، امام جمعه ،رحمت کیانی رئیس ثبت احوال و سایر مسئولین دستگاههای اجرایی این شهرستان در فرمانداری نکا برگزار شد.

دکتر احمدعلی مقیمی در مراسم تودیع و معارفه بخشداری هزارجریب نکا در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دشمن بداند جامعه ما بدون تکیه بر نفت و درآمد نفتی هم می‌تواند روی پای خود ایستاده و به رشد و تعالی و پیشرفت دست یابد.

وی با بیان اینکه اکنون در موقعیتی قرار داریم که با امکانات حداقلی روبرو هستیم و لذا باید با عزم ملی و مدیریت جهادی و حلقه اتصال این دو یعنی فرهنگ به رشد و تعالی مدنظر دست یابیم، افزود: اکنون در دهه چهارم انقلاب قرار داریم و تعامل خوبی بین مسئولان نظام و مردم حاکم است که باید قدردان چنین نظام و ظرفیت‌هایی باشیم.

دکتر مقیمی افزود:ز کل بودجه سال ۹۴ تاکنون ۷۵ درصد به استان ابلاغ شده که از این مقدار به شهرستان ۷۰ درصد ابلاغ شده است و در بودجه تبصره ۲۲ هم ۴۰ درصد به استان و شهرستان ابلاغ شده است.

بخشدار جدید بخش هزارجریب نکا نیز در سخنانی گفت: هزارجریب نکا با مشکل آب و راه دسترسی روبرو است و باید با برنامه مدون در رفع این مشکلات گام برداریم.

 

محمد محمدیان آکردی افزود: در بخش هزارجریب نکا از راه روستایی مناسبی برخوردار نیستیم و باید برای ارتقای راه روستایی به راه فرعی تلاش کنیم تا اعتبارات مناسب تزریق شود و شاهد توسعه در این بخش باشیم.

وی یادآور شد: در سال‌جاری ۵۰ کیلومتر از راه روستایی نکا از اعتبارات ملی استفاده می‌کند که با تزریق و اختصاص این اعتبارات، شاهد شکوفایی در بخش جاده‌سازی و راه روستایی این منطقه هستیم.

بخشدار جدید بخش هزار جریب با تاکید بر وجود مشکلات آب شرب روستایی در برخی از مناطق افزود: در برخی از نقاط روستایی ما با شیوه‌های منسوخ شده‌‌ای همچون حمل آب با تانکر آبرسانی می‌شود که با توجه به وجود منابع آبی مناسب در مناطق مختلف باید در جهت احداث مجتمع آب شرب و آب‌رسانی مناسب به مناطق کم آب تلاش شود.

وی گفت: ایجاد مجتمع‌های آب‌رسانی علاوه بر تامین آب مناطق روستایی از هدررفت آب هم جلوگیری می‌کند که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب، در دستور کار قرار گیرد.

در این مراسم با قدردانی و تجلیل از خدمات ۲۲ ماهه ابوالقاسم مبینی بخشدار سابق هزارجریب نکا، که به سمت مشاور فرهنگی فرماندار انتخاب شد، محمد محمدیان آکردی به عنوان بخشداری جدید بخش هزارجریب نکا معرفی شد.

  • 16 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011