معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار بشرویه

22 آبان 1395

فرماندار بشرویه با معرفی بخشدار جدید بخش مرکزی گفت: با جمع بندی گزینه های مختلف به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی بشرویه تائید شده و امید است با خدمت به مردم مومن و ولایتمدار بشرویه شاهد آبادانی و پیشرفت در شهرستان بویژه روستاها باشیم.
 “علی باقری” در مراسم معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان بشرویه که با حضور اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات اداره ترویج جهاد کشاورزی برگزار شد با تاکید بر خدمت رسانی به مردم  به اظهار داشت:نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه امنیت و مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری بستر خدمت را برای  مسئولین فراهم کرده که باید از این فرصت بهترین بهره برداری انجام شود.

فرماندار بشرویه افزود: مسئولی که در سمت و پستی منتصب می شود وام دار هیچ گروه ، حزب و جناحی نیست بلکه همه ما وام دار خون مقدس شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم و باید در کنار مردم با وحدت ، رفاقت و همدلی کار و تلاش نمائیم.حسین مرادی بخشدار بشرویه

وی ضمن قدر دانی از خدمات “موسی سلیمی ” بخشدار سابق بخش مرکزی بشرویه افزود: گاز رسانی به شهرک امام خمینی (ره)،روستای غنی آباد ،اجرای طرح هادی دربیش از ۵ روستای بخش مرکزی ،احداث ساختمان دهیاری ، احداث غسال خانه، احداث بوستان در بیش از ۵ روستا و برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدت فعالیت بخشدار سابق بخش مرکزی بشرویه است.

باقری یادآور شد: احداث خانه بهداشت روستای نیگنان، احداث مدرسه خیریه روستای کرند، برگزاری برنامه های مختلف ده گردشی ،اتصال تمام دهیاری ها به شبکه دولت، تشکیل صندوق توسعه کشاورزی روستایی،احیاء مرمت قنوات ، ساخت استخرهای دو منظوره ،تسطیح اراضی  کشاورزی و لوله گذاری مزارع از دیگر اقدامات قابل تقدیر است .

فرماندار بشرویه با معرفی بخشدار جدید بخش مرکزی هم گفت: با جمع بندی گزینه های مختلف حسین مرادی به عنوان بخشدار جدید  بخش مرکزی بشرویه تائید شده و امید است با خدمت به مردم مومن و ولایتمدار بشرویه شاهد آبادانی و پیشرفت در شهرستان بویژه روستاها باشیم.

وی  در خصوص دو  انتصاب دیگر در بشرویه هم گفت: همچنین “حسن قلی پور ” به عنوان مسئول بهزیستی بشرویه و “حسین بلالی ” به عنوان شهردار جدید بشرویه معرفی و رسماً آغاز به کار کرده اند.

به گزارش پیام بشرویه با معرفی “حسین مرادی ” بخشدار سابق بخش کاخک شهرستان گناباد به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی ،هفتمین انتصاب در سال جاری در بشرویه رقم خورد .

  • 22 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011