معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار نیر

22 آبان 1395

با حضور مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری و فرماندار شهرستان نیر مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی نیر برگذار شد و مهدی بخشی بخشدار جدید شهرستان نیر شد.

شورای اداری شهرستان نیر با محوریت مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی نیر با حضور مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری اردبیل در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

در این جلسه خانم موسوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل به اهمیت شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل می باشد اشاره کرد وگفت: پرداختن به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده از اولویت های مهم استانداری اردبیل و همه دستگاه ها اجرائی استان است و در این راستا کارگروههای تخصصی تشکیل یافته است.

خانم موسوی در ادامه به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی هم اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم استانداری اردبیل حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد که تمام دستگاهها باید به این امر دقت کرده واز سرمایه گذاران حمایت کنند.

مراسم معارفه مهدی بخشی بخشدار نیر

در این جلسه احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات استانی به شهرستان نیر در سال گذشته گفت: سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی سهم شهرستان نیر می باشد که هنوز اختصاص نیافته است و لذا دستگاههای اجرایی شهرستان جهت جذب آن باید تلاش کنند.

دراین جلسه شهرام بخشی بخشدار سابق بخش مرکزی نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد دوساله خدمت خود در این منطقه گفت: طی دوسال گذشته ۱۰ دستگاه ماشین آلات مختلف برای دهیاریهای بخش مرکزی اختصاص یافته و بازنگری طرح هادی ۵ روستا نیز در حال اتمام می باشد همچنین با همکاری دهیاران بخش مرکزی نیر  معابر ۱۳روستای این بخش بهسازی شده است.

در ادامه جلسه مهدی بخشی بخشدار جدید بخش مرکزی نیر هم ضمن تشکر از اعتماد فرماندار شهرستان و مسئولان استانی در انتخاب وی بعنوان بخشدار از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا وی را در این مسئولیت یاری نمایند.

درپایان جلسه از زحمات شهرام بخشی بخشدار قبلی مرکزی نیر تقدیر شد و مهدی بخشی بعنوان بخشدار جدید بخش مرکزی نیر معرفی شد.

  • 22 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011