معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار نیشابور

25 آبان 1395

با حضور معاون استاندار و فرماندار نیشابور، طی مراسمی از خدمات عباس حسن نژاد تقدیر و احمد بوژمهرانی به عنوان بخشدار مرکزی جدید معرفی شد.

 

غلام حسین مظفری در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و میلاد با برکت دختر نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت یاد و خاطره ۲۳۰۰ شهید شهرستان با اشاره به نام گذاری سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط رهبر معظم انقلاب و ضرورت همکاری و تعامل بین مردم و دولت اظهار کرد: رهنمود های داهیانه معظم له و صبر و استقامت ملت ایران، مسیر رسیدن به نتیجه خوب مذاکرات را فراهم نمود و نتیجه خوبی از این صبرو مقاومت خواهیم گرفت .
وی با اشاره به آیات قرآن کریم، تغییرات را امری طبیعی و عامل رونق و ایجاد تلاشی جدی و مضاعف در یک سازمان دانست و افزود: چه خوب است از این فرصت های زودگذر که دراختیار ما قرار می گیرد برای خدمت هرچه بهتر به مردم استفاده کنیم و به گونه ای کار کنیم که وجدانمان راضی باشد .
فرماندار نیشابور گفت: بخش مرکزی به لحاظ گستردگی و نزدیکی به شهر دارای مشکلات و حساسیت بیشتری نسبت به سایر بخش ها می باشد لذا از مدیران و رؤسای ادارات می خواهم توجه و عنایت ویژه ای به بخش مرکزی داشته باشند چرا که دراین بخش نماینده و اداره ای ندارند .

وی در حوزه بخش فرهنگی و علمی شهرستان گفت: با همت و عزم بخشدار و بخشداری شهرستان و با برگزاری مراسم ها و جشنواره های مختلف فرهنگی و علمی مانند جشنواره کتاب و کتاب خوانی و از این قبیل مراسم ها میتوانیم به سطح علمی و فرهنگی شهرستان بی افزاییم و با برگزاری مراسم های فرهنگی و بومی در جشن ها و عید ها مانند عید نوروز میتوانیم همچنان فرهنگ بومی شهرستان و استان را زنده نگه داریم و مانع از یاد رفتن آن بشویم.

  • 25 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011