معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار لاله آباد

29 آبان 1395

طی حکمی نقی مصطفی زاده گنجی به عنوان پنجمین بخشدار لاله آباد بابل از سوی فرماندار این شهرستان معارفه شد.

فرماندار بابل روز دوشنبه چهارم مرداد ماه ۱۳۹۵ در مراسم معارفه بخشدار جدید لاله آباد در بین مردم و مسئولان بیان کرد: اجرای برنامه و سیاست های عمومی دولت در بخش ها از وظایف اصلی بخشداران است.
محمد تقی عباسپور افزود: در حال حاضر نیز بخشداران در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت در بخش ها بسیار خوب عمل کردند وامیدواریم این روند با همکاری مردم و تلاش مسئولان ادامه داشته باشد.
وی خدمت صادقانه به مردم را وظایف همه کارگزاران دولت برشمرد و اظهارداشت: رفع مشکلات بخش با وفاق، همدلی، همگرایی و تعامل پیگیری می شود.
فرماندار بابل همچنین به عملکرد دولت در تخصیص اعتبارات عمرانی اشاره کرد و گفت: هنوز کمیته برنامه ریزی استان طرح ها را مصوب نکرده ، ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته است.
وی گفت: دولت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مصمم است در اجرای فرامین مقام معظم رهبری نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفاء کند که امیدواریم آثار و ثمرات آن را مردم ببینند و در تعامل با دولت همکاری کنند.

مصطفی زاده گنجی بخشدار لاله آباد بابل

در ادامه بخشدار جدید لاله آباد بابل نیز در این مراسم گفت: تمام سعی بنده در این است که با تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود بخش، مشکلات و خواسته های مردم را مورد پیگیری و در دولت تدبیر و امید رفع کنم.
نقی مصطفی زاده گنجی افزود: مردم صاحبان اصلی نظام و دولت هستند و باید با احترام در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.
در این مراسم از ولی الله جعفری بخشدار سابق لاله آباد بابل نیز قدردانی شد.
نقی مصطفی زاده گنجی پیش از این به عنوان مسئول حراست فرمانداری بابل مشغول به خدمت بوده است.
شهرستان ۵۲۰ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر است که بخش لاله اباد در مسیر بابل به آمل دارای ۸۵روستا و حدود ۶۳هزار نفر جمعیت است.

  • 29 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011