معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار حیمل

30 آبان 1395

باحضور فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب مراسم تودیع و معارفه بخشدار حمیل در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مسعود جابری  با بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدت ۳ سال تصدی بخشداری حمیل اعلام کرد در این مدت بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و عمران بخش حمیل اعتبار جذب و هزینه شده است.

وی از همکاری و همراهی نمایندگان فعلی و سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ، استاندار کرمانشاه ، فرماندار و مجموعه میریت  شهرستان و بخش و همچنین شوراهای اسلامی روستاها ، دهیاران و بزرگان این منطقه قدردانی نمود.

در ادامه افشین کریمی فرماندار شهرستان در سخنانی بیان داشت:  مدیریت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم و تلاش برای آبادانی کشور است و این تغییرات در حوزه مدیریت طبیعی است.

وی افزود: خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف قابل لمس است و نمونه آن  تورمی که در ۳ سال قبل بیش از ۴۰ درصد بود و اقشار محروم جامعه را با مشکل مواجه کرده بود امروز کمتر از ۱۰ درصد و تک رقمی است  و باید اعلام کنیم که این دولت در ۳ سالی که گذشته  نقاط محروم کشور را مورد توجه ویژه قرار داده و بیشترین اعتبارات هزینه شده در بخشهای روستایی بوده و همانطور که بخشدار محترم هم اعلام نمود در بخش حمیل بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی شهر و روستاهای تابعه هزینه شده و انشاالله تا دهه مبارک فجر امسال  شهر حمیل هم از نعمت  گاز برخوردار خواهد شد.

ابراهیم پیرویسی بخشدار بخش حیمل ایلام

فرماندار اسلام آباد در ادامه گفت:  انتظار داریم همانگونه که با بخشدار سابق در راستای خدمت به مردم همکاری شده است با بخشدار جدید هم این روند ادامه یابد تا انشاالله شهر و بخش حمیل به جایگاهی که باید برسد.

در این جلسه ابراهیم پیرویسی بخشدار جدید حمیل هم از اعتماد استاندار ،فرماندار شهرستان  قدردانی نمود و اعلام کرد با همکاری همه مسئولین و مردم عزیز بخش حمیل  کار را اغاز  و برای رونق و شکوفایی منطقه در حوزه های مختلف تلاش بی وقفه صورت خواهد گرفت.

در پایان ابراهیم پیرویسی با حکم استاندار کرمانشاه بعنوان بخشدار حمیل معرفی و از خدمات مسعود جابری با اهدا لوح یادبود قدردانی بعمل آمد.

  • 30 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011