معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار فشافویه

1 آذر 1395

صبح امروز آئین معارفه بخشدار جدید فشافویه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، امام جمعه شهر، شهردار، اعضای شورا و دیگر مدیران منطقه برگزار و از زحمات احمد صابری بخشدار سابق فشافویه تقدیر به عمل آمد.

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از انتخاب احمد صابری به عنوان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم، انتخاب بخشدار جدید فشافویه با مشکلات و چالش هایی همراه شد و گاها باعث ایجاد حرف و حدیث هایی پیرامون نحوه انتخاب بخشدار این بخش استراتژیک شهرستان ری هم شده بود.

اواخر مهر ماه امسال بود که فرمانداری شهرستان ری محمد صالح ضیایی را به عنوان سرپرست بخشداری فشافویه معرفی کرده بود که متاسفانه با بروز بعضی مشکلات، آئین معارفه یک ماهی به طول انجامید و سرانجام صبح روز دوشنبه سوم آبان ماه ۱۳۹۵ ضیایی سکان دار جدید بخشداری فشافویه شد.

در این مراسم، هدایت اله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، احمد صابری بخشدار سابق فشافویه ومعاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم، حجت الاسلام استیری امام جمعه حسن آباد، سید جواد اشرفی نسب رئیس شورای اسلامی، کاظم آشتیانی شهردار حسن آباد و جمع کثیری از مدیران و مسئولین ادارات منطقه حضور داشتند.

هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنان کوتاهی اظهار داشت: انسان ها باید بتواند در حین خدمت به وظیفه خود عمل نمایند و خیر و برکتی برای جامعه داشته باشند؛ زیرا اگر به مسئولیت خود عمل نکنیم شرمنده مردم و جامعه خواهیم شد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم بخش فشافویه به‌دلیل تاخیر چندماهه در معرفی بخشدار جدید گفت: فشافویه یکی از نقاط بسیار حساس و استراتژیک شهرستان است؛ به همین دلیل به دنبال بهترین گزینه برای تصدی این مسئولیت مهم بودیم تابتواند مسیر توسعه را به سرعت و به‌نحو شایسته‌ای دنبال کند.

محمد صالح ضیایی بخشدار فشافویه رباط کریم

وی ضمن قدردانی از ابوالفضل خاکی که در این مدت سرپرستی بخشداری فشافویه را به عهده داشت؛ در ادامه با تاکید بر همدلی، وفاق و همبستگی همه مسئولین منطقه اظهار داشت: گفت: هرچه نظام اسلامی قدرتمند در عرصه‌های مختلف ظاهر شود، برای کشور عظمت ایجاد کرده و آبادانی، سرافرازی و توسعه میهن اسلامی را به‌دنبال خواهد داشت.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: بخش فشافویه به دلیل همجوار بودن با فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و شهرک صنعتی شمس آباد به مانند یک دژ اقتصادی است و مطئنا فردی هم که مسئولیت حاکمیتی این بخش را برعهده می گیرد، باید بتواند از تمام ظرفیت‌ها، فضا و امکانات برای تبیبن اهداف انقلاب در توسعه و آبادانی منطقه استفاده کند.

وی در پایان اظهار داشت: محمد صالح ضیایی فردی باتجربه و توانمند در حوزه مدیریت شهری است و با توجه به تحصیلات مرتبط با این حوزه و تجربه بالای مدیریتی ایشان، امیدواریم بتوانند اقدامات موثری را همراه با همدلی و وفاق با مردم و مسئولین بخش به انجام برسانند.

در بخش بعدی این مراسم، احمد صابری بخشدار سابق فشافویه به تشریح مهم ترین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در مدت زمان مسئولیت خود در فشافویه پرداخت و از عموم مردم، مدیران و مسئولین منطقه که همکاری لازم را با بخشداری در راستای توسعه منطقه داشتند، تقدیر و تشکر نمود.

محمد صالح ضیایی بخشدار جدید فشافویه هم طی سخنرانی کوتاهی با دعوت از همه مردم و مسئولین برای همکاری گسترده با بخشداری فشافویه، گفت: امیدواریم با کمک تمامی نیروها و استفاده از ظرفیت های موجود در بخش، بتوانیم اهداف و برنامه ریزی های خود را محقق نمائیم.

گفتنی است؛ محمد صالح ضیایی متولد سال ۱۳۵۱ در شهرستان رودبار، دارای ۲۵ سال سابقه اجرایی، کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری و  ریاست شورای مرکزی حزب کارگزاران جنوب تهران، ریاست ستاد بحران جنوب تهران، کارشناس سیاسی انتظامی استانداری تهران، معاونت فرمانداری شهرستان ری و ورامین، معاونت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز را در کارنامه خود دارد.

  • 1 آذر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011