معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار نشتا

6 آذر 1395

ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه بخشداری بخش نشتا با حضور مسؤولان در مسجد جامع نشتارود برگزار شد و طی حکمی ابراهیم عسگر پور به عنوان بخشدار شهرستان نشتا معرفی شد.

ابراهیم عسگر پور بخشدار نشتا تنکابن

در این مراسم رئیس شورای اسلامی بخش نشتا گفت : خدمات بخشدار سابق بخش نشتارود با ۳۵ سال خدمت صادقانه هیچ وقت از اذهان مردم پاک نمی‌شود.

عبدالرضا معلمی اظهار کرد : مدیریت کارآمد از اساس کارهاست ، بدین منظور باید تلاش شود تا کدورت‌ ها از سطح منطقه پاک شود و به‌ دنبال تحقق شعار سال باشیم.

وی تصریح کرد : بخش نشتا با توجه به ظرفیت گردشگری و بر اساس اقلیم گردشگری بیش از ۸ هزار خودرو و ۲ هزار گردشگر در این بخش وارد شده و مشغول گردشگری هستند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن با انجام کارهای عمرانی و زیر بنایی فضای بهتری مهیا شود.

در ادامه این مراسم امام جمعه بخش نشتا نیز اظهار کرد : محبت به مردم رمز ماندگاری افراد است و مردم می‌توانند با تلاش‌های خو همراهی کنند.

وی مهمترین وظیفه بخشدار و بخشداری و همه مسئولین را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت : برای داشتن یک شهر خوب و سالم باید مسئولین شهر که الگو های جامعه هستند سالم و صادقانه انجام وظیفه کنند و اعتماد مردم را بدست آوردن چرا که مردمی که به مسئولین شهر خود اعتماد ندارن نسبت به هر اتفاق یا حادثه بد بین می شوند و با بروز هر حادثه ای مسئولین خود را مقصر میدانند.

حجت‌ الاسلام حسینعلی قادی افزود : صدا و سیما باید توجه بیشتری به بخش نشتا داشته باشد و برنامه‌ های فرهنگی بخش نشتا نیز در شبکه استانی پخش شود.

قادی بیان کرد : مسؤولین امین مردم هستند ، بدین منظور باید حتی‌ الامکان با تکریم و روی خوش کار مردم را انجام دهند.

بر اساس این گزارش‌ ، در پایان این مراسم از خدمات قربان پسندی بخشدار سابق بخش نشتا تقدیر و ابراهیم عسگر پور به‌ عنوان بخشدار جدید بخش نشتا تنکابن معارفه شد.

  • 6 آذر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011