معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری در جلسه مشترک با مسوولین حقوقی شهرداریهای استان گلستان

1 دی 1395

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری در جلسه مشترک با مسوولین حقوقی شهرداریهای استان گلستان گفت: مدیری که در تصمیم گیریهایش سلیقه ای و براساس مصلحت ها عمل نماید و به نظر کارشناسی یا فنی اهمیت ندهد قطعا در ادامه کار و تصمیم گیریهای مدیریتی اش دچار مشکل خواهد شد.
محمد حمیدی گفت: قصد داریم که با نزدیکی بیشتر به کارشناسان، موارد و مسایل مبتلابه شهرداریها ، دقیق تر و ریزتر احصاء و بررسی و تصمیم گیریهای مدیریتی لازم، به موقع اتخاذ گردد.
وی همچنین با اشاره به اینکه ؛ رسیدگی به معضلات و مشکلات حقوقی واحدها و موسسات شهرداری و اعلام نظر مشورتی در امورفوق از حدود وظایف واحد حقوقی است، اظهار کرد: این جلسه باهدف بررسی مشکلات شهرداریها ، تبادل افکار و ارتقاء این جایگاه، برگزار گردیده است.
حمیدی با اشاره به دانش روز افزون شهروندان، بر لزوم آگاهی و به روز بودن دانش کارکنان شهرداری در بخشهای مختلف تاکید کرد و گفت: تسلط بر آخرین قوانین در زمینه های شغلی از جمله موارد بدیهی است که هر کارشناس حقوقی بایستی به آن مسلط باشد و وظایف محوله در این خصوص، بسیار سنگین و مسئولیت بار است.
مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری در ادامه؛ درخصوص اهمیت و ارزش واحد حقوقی در کنار بقیه واحدهای شهرداریها گفت: موضوعات حقوقی علم جامعی است که در همه جا موثر و نقش فعال و تصمیم ساز دارد و بعضا خسارت ها و پرونده هایی که در اثر برخی ناآگاهیها یا سهل انگاریها به سیستم وارد میشود به هیچ وجه قابل جبران نیست.
شایان ذکر است که؛ تشکیل و ادامه فعالیت کمیته حقوقی جهت بررسی مسائل، معضلات و مشکلات جاری شهرداریهای استان، براساس موضوع یا منطقه ای و با هدف استفاده همه جانبه از تمامی ظرفیتها و توانمندیها، از جمله تصمیمات مهم این جلسه بوده است.

  • 1 دی 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011