معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۱۸ درصد روستاهای تهران توسط دهیاری ها آبرسانی شد

1 دی 1395
آبرسانی روستاهای تهران

مدیرعامل آبفای روستایی تهران گفت: با تخصیص اعتبار پیش‌بینی شده از صندوق توسعه ملی تجهیز ۱۳مجتمع آبرسانی در استان تهران آغاز شده است که ۹ مجتمع آبرسانی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.


رضا پوررجب با اشاره به اینکه با تأکید مقام معظم رهبری ۵۰۰ میلیون دلار اعتبار برای آبرسانی به مناطق روستایی از صندوق توسعه ملی تخصیص یافت که قسط اول این اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان بوده و سهم تهران از این قسط اول ۵۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: با تخصیص این ۵۰ میلیارد تومان کار تجهیز و راه‌اندازی ۱۳ مجتمع آبرسانی در استان تهران آغاز شد و با توجه به پیشرفت ۸۰ درصدی این مجتمع‌ها ۹ مجتمع آبرسانی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پوررجب با اشاره به اینکه مابقی این مجتمع‌های آبرسانی تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهارداشت: با افتتاح این ۱۳ مجتمع آبرسانی ۵۲ روستای استان تهران با جمعیت بالای ۱۱۱ هزار نفر از آب آشامیدنی برخوردار هستند.

استان تهران تنها استانی است که با آب سیار تانکر آبرسانی نمی‌شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران افزود: استان تهران تنها استانی است که با آب سیار تانکر آبرسانی نمی‌شود بنابراین باید اذعان کرد که ۸۲ درصد روستاهای استان تهران تحت پوشش آب سالم و بهداشتی هستند.

پور رجب ادامه داد: ۸۲ درصد روستاهای استان تهران تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان تهران هستند که از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند و ۱۸ درصد مابقی روستاها تحت پوشش دهیارها و شورایاری‌ها قرار دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: در برنامه سال ۹۶ شرکت آب و فاضلاب استان تهران قرار است که این روستاها نیز تحت پوشش این شرکت قرار گیرد تا از لحاظ کمیت و کیفیت از آب آشامیدنی مناسبی برخوردار باشند.

  • 1 دی 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011