معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برگزاری جلسه کارشناس بخشداری،مدیریت توزیع برق

5 دی 1395

🔴برگزاری جلسه کارشناس بخشداری، مدیریت توزیع برق و تعدادی از دهیاران بخش مرکزی آزادشهر

📢به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی آزادشهر، جلسه ای با حضور جناب آقای بیکی کارشناس بخشداری،مهندس صفری مدیریت محترم توریع برق،علی اکبرشفایی و محمود بذرافشان دهیاران روستاهای مرزبن و سرکهریزا در اتاق بخشدار برگزار گردید. در این جلسه ابتدا مهندس صفری درخصوص پروژه های کاهش تلفات و افزایش ولتاژ در روستاها توضیحاتی بیان نموده و اعتبارات تخصیص داده شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعلام کرده و از دهیاری ها خواستند در اجرای این فعالیت عمرانی با آن اداره نهایت همکاری را داشته باشند.

در ادامه جناب آقای بیکی از همکاری تمام و کمال دهیاری ها برای عمران آبادی ها با سایر ادارات مربوطه سخن گفته و آمادگی آنان را در این زمینه اعلام نمودند.

علی اکبر شفایی دهیار مرزبن: با تعویض و اصلاح شبکه،مشکلات اکثر روستاییان در خصوص افت ولتاژ و قطعی برق بسیار کاهش یافته و همچنین مشکل حریم نیز حل خواهد شد.

محمود بذرافشان دهیار سرکهریزا: با توجه به اینکه در روستا ۷۰ درصد ستون های برق فرسوده بوده و مشکل افت ولتاژ و حریم سیم های برق وجود دارد ولی با اجرای این پروژه تمامی مشکلاتِ مشترکین روستا حل خواهد شد.

در انتها کارشناس بخشداری و دهیاران از انجام فعالیت های بسیار ارزنده و خوب اداره برق در سطح شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

  • 5 دی 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011