معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

جلسه بخشداری برای شرکت در جشنواره روستاها و عشایر

7 دی 1395

جلسه هماهنگی شرکت در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، بخشدار مرکزی و سیجوال، جمعی از مسئولین شهرستان و نماینده کتابخانه تخصصی پورقاز در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت: این جشنواره فرصتی برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم شهر و روستاهای شهرستان است.

وی افزود: در امر کتابخوانی هر چقدر بیشتر تلاش شود آثار و نتایج مثبت آن را در کل شهرستان خواهیم دید. با ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان میتوانیم در آینده پیشرفت علمی و فرهنگی چه در بخش شهری و چه در بخش روستایی ببینیم. اگر بتوانیم کتاب را در زندگی مردم جاری و ساری کنیم به رشد و توسعه دست خواهیم یافت.

فرماندار تصریح کرد: کتابخوانی نکته مفقود در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و در عین حال یکی از زیبایی ها خانواده ها حضور کتاب در آن هاست.

وی افزود: بایستی همه مسئولین تلاش کنیم رقابتهای ورزشی و فرهنگی خاصه کتابخوانی در شهرها و خصوصا روستاها گسترش یابد.

گفتنی است مقرر شد جلسه ای با حضور دهیاران و نمایندگان ادارات کتابخانه عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت بررسی  و انتخاب روستاهای حائز شرایط در جشنواره مذکور برگزار شود.

  • 7 دی 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

نظرات بسته شده است.

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011