معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح عمران در خانسار

19 بهمن 1395

چند طرح عمرانی امروز با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیرکل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری اصفهان در شهرستان خوانسار کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید .
معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت : کل طرحهای افتتاح شده در شهرستان خوانسار در دهه مبارک فجر ۳۰ پروژه با هزینه ای بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال می باشد .
طرفه افزود : این پروژه ها بیشتر در بخش روستائی و در حوزه صنعت ، تامین آب شرب و طرح هادی روستاها به بهره برداری رسیده است .
امروز با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیرکل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری اصفهان راه اندازی فرستنده دیجیتال در روستای دوشخراط با هزینه ۱۸۰ میلیون تومان که ۴ روستا ، ۳ دانشگاه و ۱ مجتمع گردشگری را با جمعیت ۲۸۰۰ نفر تحت پوشش قرار می دهد آغاز شد .
از دیگر طرح ها ساخت و ساماندهی و بهسازی گلزار شهدای روستای ستگ سفید خوانسار در مساحت ۳۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیون تومان با مشارکت بنیاد شهید و دهیاری که ۱۱ شهید در آن آرمیده اند نیز صورت گرفت .
کلنگ زنی اصلاح شبکه آب روستای لایجند به طول شبکه دو و نیم کیلومتر و تعداد انشعاب ۸۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان با تخمین فرسودگی ۷۰ درصد نیز انجام که تا ظرف ۳ ماه به اتمام خواهد رسید .
همچنین طرح هادی شهرک یاسر ۱ و ۲ روستای تیدجان با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان شامل آسفالت به میزان ۳۵۰ هزار مترمربع و زیرسازی و بلوار بندی بمیزان ۴۰ هزار مترمربع و ۱۳۰۰ متر دیوار کشی نیز افتتاح شد .
افتتاح پروژه ۲۹ واحدی امام علی ( ع) بنیاد مسکن شهرستان برای اقشار کم درآمد در ۲۰۰۰ متر مربع زمین و ۲۲۰۰ مترزیربنا شامل واحدهای ۳ طبقه ۸۵ متری با اعتبار ۲ میلیارد تومان نیز از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده بود .
کلنگ زنی طرح احداث منطقه صنعتی در روستای رحمت آباد خوانسار در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار با مشارکت بخش خصوصی جهت احداث کارخانجات و شرکت های تولیدی مواد غذائی ، بهداشتی ، نساجی و غیر فلزی نیز امروز انجام شد.

  • 19 بهمن 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011