معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشین‌آلات

13 اسفند 1395

🔴🔵 اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشین‌آلات خدماتی و عمرانی شهرهای زیر یکصدهزار نفر جمعیت و روستاها

نمایندگان مردم در خانه ملت، ۷ هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشین‌آلات خدماتی و عمرانی شهرهای زیر یکصدهزار نفر جمعیت و روستاها اختصاص دادند.

 نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر روز دوشنبه ۹ اسفندماه مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی جزئیات هزینه ای لایحه بودجه سال ۹۶ با بند (و) تبصره ۶ مبنی بر تامین بخشی از هزینه های طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت و روستاها موافقت کردند.

براساس این بند؛ به‌ وزارت کشور‌ (سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) اجازه داده می‌شود در سال ۱۳۹۶ بیست ‌‌درصد (۲۰%) از وجوه تبصره (۲) ماده (۳۹) قانون‌ مالیات بر ارزش‌افزوده معادل‌ هفت‌ هزار میلیارد (۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال را که در اختیار آن وزارتخانه قرار می‌گیرد برای تامین ماشین آلات خدماتی و عمرانی و تامین بخشی از هزینه های طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت و روستاها به ترتیب به نسبت ۷۰ درصد و ۳۰ درصد به صورت مستقیم و یا تامین قسمتی از وجوه مورد نیاز خرید ماشین آلات مذکور، به تفکیک سهم هر استان پرداخت و هزینه کند.

حکم بند ب ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۶ تنفیذ می گردد.

گفتنی است نمایندگان با ۱۴۶ رأی موافق، ۲۱ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع ازمجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در مجلس با این بند از تبصره ۶ موافقت کردند. 🔴🔵

@Golestanroosta

به گزارش خبرگزاری خانه ملت

  • 13 اسفند 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011