معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

9 فروردین 1396
انتخابات شهر و روستا

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از دو ویژگی اسلامی و جمهوری فرصتی را فراهم آورده است که هر آنکس که توانایی دارد با میل و اراده خود برای خدمت رسانی به مردم و نظام اعلام آمادگی کند تا مردم با رای خود این فرصت را برای وی فراهم سازند.
یکی از این فرصت ها انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است. واجدان شرایط می توانند با ثبت نام در انتخابات و پس از احراز صلاحیت شان از نظر قانونی و قضایی نسبت به جلب آراء مردم اقدام کنند.
بی شک اکثر کسانی که می توانند در انتخابات حاضر شوند و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را انتخاب کنند از اهمیت بسیار بالای اینکه رای خود را به چه شخص یا اشخاصی بدهند واقفند. اما یادآوری چند ویژگی مهم متقاضیان حضور در جمع اعضای شورای اسلامی شهر یا روستا خالی از لطف نیست.
۱-تعهد:
پایبندی به شرع، قانون اساسی، نظام جمهوری اسلامی، اصل ولایت فقیه و حقوق مردم مهمترین خصوصیت شخص یا اشخاصی است که قصد کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند. عدم برخورداری از این خصوصیت لطمات جبران ناپذیری را به جا میگذارد.
۲-تخصص:
شورای اسلامی شهر و روستا مجمعی برای بررسی مشکلات و برنامه ریزی برای حل آن است که بی شک تخصص افراد حاضر در شورا نقش کمک کننده ای در این زمینه دارد.
شورا باید در زمینه فرهنگی، عمرانی، ایجاد هماهنگی دستگاه های مختلف، مدیریت شهرداری یا دهیاری تصمیم گیری کند و تخصص داشتن اعضای شورا بسیار مهم و تعیین کننده است.
مهدی بهزادی تشنیزی

  • 9 فروردین 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011