معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اعتبارات پرداخت شده قانون مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها در سال ۹۵

7 اردیبهشت 1396
پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها

۲۳۸۹ میلیارد تومان اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده طی سال ۱۳۹۵ به شهرداریها و دهیاریها پرداخت شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور اعلام کرد: طی سال ۱۳۹۵ از محل اعتبارات تبصره (۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجموع مبلغ ۲۳ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال (۲ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان)، به شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، اسد معانی با بیان مطلب فوق گفت: از اعتبارات فوق الذکر چهار هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال (بیش از ۴۷۷ میلیارد تومان) به حساب شهرداریهای هشت کلانشهر و ۱۴ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال ( بیش از ۱۴۳۳ میلیارد تومان) به حساب سایر شهرداری ها، شامل یک هزار و ۲۳۲ شهر، پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: چهار هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال (بیش از ۴۷۷ میلیارد تومان) از اعتبارات تبصره (۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش طی سال ۹۵ به حساب دهیاری های سراسر کشور واریز شده است.

معانی همچنین توضیح داد: اعتبارات تبصره(۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده، از محل عوارض بندهای (ب)، (ج) و (د) ماده (۳۸)پر قانون مذکور پس از وصول و واریز آن به حساب سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، بر اساس شاخص های مقرر در قانون مالیات بر ارزش افزوده نظیر جمعیت و کمتر توسعه یافتگی به نسبت ۲۰ درصد شهرداری کلانشهرها، ۶۰ درصد سایر شهرداری ها و ۲۰ درصد دهیاری ها واریز می شود.

وی گفت: این اعتبارات تحت نظر کارگروهی متشکل از سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مجلس شورای اسلامی (نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس) بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع تا مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هزینه شود.

منبع: سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزرات کشور

  • 7 اردیبهشت 1396
  • |
  • دیدگاه
  • |
  1. mht گفت:

    سایت مفیدی دارین مرسی

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011