معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

با ۵۰۰ تن آسفالت بلوار شبلی سنندج لکه گیری و آسفالت شد

9 اردیبهشت 1396
عملیات لكه گیری و آسفالت خیابانهای سطح شهر سنندج

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج: عملیات آسفالت و بهسازی خیابانهای اصلی سطح منطقه سه آغاز شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: عملیات آسفالت و بهسازی بلوارهای سطح منطقه آغاز شد و در اولین اقدام ۵۵۰۰ متر مربع از بلوار شبلی و میادین اطراف این بلوار لکه گیری و روکش آسفالت شد.
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسه در خصوص وضعیت آسفالت و بهسازی خیابانها و معابر سطح شهر برنامه ریزی لازم جهت آسفالت و لکه گیری بلوارهای سطح سطح منطقه آغاز شد.

شمس الدین ساعد بیان کرد: بلوار شبلی یکی از بلوارهای سطح منطقه سه است که وضعیت آسفالت آن در چند نقطه دچار تخریب شده بود به همین دلیل لکه گیری و روکش برخی از قسمتهای این بلوار در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از آسفالت ۵۵۰۰ متر مربع از بلوار شبلی خبر داد و گفت: با ۵۰۰ تن آسفالت علاوه بر بلوار شبلی میدان کوهنورد و همچین میدان امام شافعی لکه گیری و روکش آسفالت شد.

مهندس ساعد افزود: با توجه به بازدیدهای بعمل آمد از خیابانهای اصلی سطح منطقه عملیات آسفالت و رفع مشکل این خیابانها برا ساس اولویت در سال جاری اجرا خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد سال گذشته شهردای منطقه سه عنوان کرد: با ۴۸۲۰ تن آسفالت قریب به ۴۲ هزار متر مربع از سطح منطقه شامل ۲۴ هزار و ۶۹۵ متر مربع روکش آسفالت خیابانها و معابر سطح منطقه و ۱۷ هزار و ۲۱۷ متر مربع آسفالت، لکه گیری و مرمت خیابانها، معابر و کوچه ها انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار متر مربع از پیاده روهای سطح منطقه کف فرش شد و بیش از ۴ هزار متر طول هم عملیات جدول گذاری اجرا شد.

وی احداث پارک درون محله ای شهرک علوم پزشکی و نیروی انتظامی پشت هتل شادی با عملیاتی نظیر: اجرای جدول گذاری به متراژ ۴۸۰ متر طول با جدول ۵۰*۳۵، خاکبرداری و خاکریزی به متراژ ۳۲۰ متر مکعب و اجرای کف فرش با سنگ کف به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع، و همچین رنگ آمیزی ۲۲ هزار متر طول رنگ آمیزی جدوال سطح منطقه را از دیگر فعالیتهای عمرانی شهرداری منطقه سه در سال گذشته برشمرد.

 

منبع: شهرداری سنندج

  • 9 اردیبهشت 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011