معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

سیل در روستاهای «انزها» و «آتشان» فیروزکوه خسارت وارد کرد

17 اردیبهشت 1396

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه از تخریب ۵ خانه در روستاهای «انزها» و «آتشان» در اثر سیل و خسارت در سایر روستاهای منطقه حبله رود این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ها، نوراله طاهری با بیان این که سیلاب در فیروزکوه تحت کنترل تیم های امدادی و کارگروه های ستاد مدیریت بحران است، اضافه کرد: سیل در روستای «انزها» و «آتشان» موجب آب گرفتگی ۵۰ خانه روستایی شد و ۵ خانه به طور کامل تخریب شد.
وی افزود: سیلاب در روستا های منطقه حبله رود این شهرستان به خانه های مسکونی؛ باغات، زمین های کشاورزی، تاسیسات، ابنیه و پل ها در روستاهای سرانزاها و زرین دشت خسارت وارد کرد.
فرماندار فیروزکوه ادامه داد: خوشبختانه تا الان خسارت جانی گزارش نشده است اما تعدادی از خودروهای مردم زیر آوار قرار گرفته و خسارت های عمده ای وارد شد.طاهری با اشاره به شروع عملیات امدادی گفت: به محض وقوع این حادثه تمام تیم های امدادی و خدمات رسانی مشغول هستند و از همان دوشب گذشته اسکان و ارائه خدمات به سیل زده ها داده شد.وی افزود: گاز و برق قطع شده است که توانستیم برق را وصل کنیم، آب هم در قسمت هایی قطع شده که دوستان مشغول وصل آب هستند و به زودی آب و گاز در روستاها وصل خواهد شد.
بر اساس این گزارش، روستاهای سیل زده متعلق به دهستان حبله رود، از دهستانهای بزرگ بخش مرکزی فیروزکوه است که در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است.

منبع:روزنامه کیهان، شماره ۲۱۶۱۶ به تاریخ ۱۷/۲/۹۶، صفحه ۱۱ (حوادث – اخبار کشور)

 

  • 17 اردیبهشت 1396
  • |
  • دیدگاه
  • |
  1. بهرام فخرآور گفت:

    خونه من جز همون ۵ خونه بود تو روستای انزها متاسفانه دولت با گذشت ۳ سال هیچ کمک مالی به من نکرده قرار بود ۲ میلیون بلاعوض برای اساسیه ام بدهند ندادند درحالی که ۲ میلیون ۳ سال پیش ۱۰ میلیون الانه ۵ میلیون بلاعوض قرار بودبدن ندادن اون موقع قرار بود ۲۰ میلیون وام بدن که تا بودجه وامم بیاد یک سال گذشت که با ۲۰ میلیون نمی شد خونه ساخت الان ۴۰ میلیون شده بازم نمی شه خونه ساخت

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011