معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دهیاری روستای فارمد

11 خرداد 1396

دهیاری روستای فارمد (مهدی کبکی ) : سالن ورزشی چند منظوره روستای فارمد با حضور معاون وزیر، مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، دکتر بحرینی نماینده مردم مشهد، نوروزیان معاون استاندار و فرماندار مشهد و رئیس اداره ورزش وجوانان مشهد به بهره برداری رسید.

در این مراسم امیررضا خادم طی سخنانی اظهار کرد : در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد که برای اتمام این پروژه ها بیش از ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: اگر در مناطقی مانند روستاهای اطراف مشهد بتوانیم حداقل ها را فراهم کنیم آنگاه توزیع عادلانه رقم می‌خورد .

خادم گفت: در سال ۹۶ امیدواریم شرایط خوبی را در بحث ورزش شاهد باشیم و با توجه به بودجه دو برابری وزارت ورزش و جوانان در سال آینده امیدواریم این طرح‌های نیمه تمام در سال آینده به اتمام برسد.

وی با تقدیر از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: صبوریان در بین مدیران اجرایی استان و همچنین بین مدیران کل ورزش و جوانان کشور جزو مدیران برتر و موفق کشور است.

ساخت پروژه سالن ورزشی فارمد از سال ۹۰ با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان آغاز و در اردیبهشت ماه سال جاری با تحویلی موقت شروع به فعالیت کرده است و امروز این سالن با متراژ ۶۶۵ متر مربع در روستای فارمد مورد بهره برداری قرار گرفت.

در پایان مراسم امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز این پروژه جهت انشعابات این سالن را متقبل و یک تخته تشک و یک تخته تاتامی به این مجموعه اهداء کرد.

  • 11 خرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011