معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

‍ پیام تبریک بخشدار مرکزی

15 تیر 1396

‍ ‍

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی البرز در متن این پیام آمده است:

نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز «دهیاری و شهرداری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه مدیریت روستایی پرداخته شود.

خادمین مردم در روستاها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید ، روستاها را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت، باعث ارتقاء سطح زندگی مردم روستاها شوند.

شکل‌گیری نهاد دهیاری به عنوان متولی اصلی توسعه پایدار روستایی که به خدمات‌‌رسانی در تمامی وجوه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی به روستاییان عزیز می‌پردازد و بازوی اجرایی نهاد مردمی شورای اسلامی روستا به شمار می‌رود و برخاسته بودن این دو نهاد از بطن جامعه روستایی، تحقق عملی مردمسالاری دینی را به شایستگی نشان داده و تصویرگر صادقی از مشارکت تمامی ملت ایران در اداره امور کشور است.

توسعه پایدار به عنوان یکی از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه استفاده درست از منابع و امکانات و نیز ملاحظات محیطی، اقتصادی و اجتماعی مورد توجه قرار دارد که دهیاران به عنوان نمایندگان مردم نقش مهمی در این خصوص بر عهده دارند.

اینجانب ۱۴تیرماه را که نشانگر نقش ارزشمند این نهاد مردمی در تمامی ارکان جامعه است به کلیه دهیاران محترم بخش مرکزی البرز و عموم روستائیان محترم و شهرداری ها تبریک عرض نموده، سعادت و موفقیت روزافزون همگان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم .

“صدیقه ربیعی، بخشدار مرکزی شهرستان البرز”

  • 15 تیر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011