معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ابقاء کلیه دهیاران فعلی با اعضای شوراهای اسلامی”دوره پنجم”تایید شد.‌

4 مرداد 1396
ابقاء کلیه دهیاران فعلی با اعضای شوراهای اسلامی"دوره پنجم"تایید شد.‌

(((((فوری ))))ابقاء کلیه دهیاران فعلی با اعضای شوراهای اسلامی”دوره پنجم”تایید شد.‌

مهندس فریدون عربی مدیر کل دفتر امور روستایی استانداریهای کشور ,  گفت : بر اساس هماهنگی های انجام شده در استانداری ها مقرر گردید که کلیه دهیاران فعلی به مدت یکسال از شروع بکار شوراهای اسلامی روستاها در دوره پنجم ابقاء و ادامه فعالیت خواهند داشت.
مهندس عربی،افزود که در این مدت یکسال اعضای شوراهای اسلامی دوره پنجم باید در کلاسهای آموزشی ویژه شوراها در هر شهرستان شرکت نمایند تا با(شرح وظایف و اختیارات خود)آشنا
شده و مدرک دوره آموزشی خود را اخذ نمایند.
مهندس عربی ، در ادامه اظهار داشت که بعد از اتمام دوره و گذشت یکسال اعضای شوراهای اسلامی با آگاهی کافی و با داشتن اطلاعات لازم در خصوص ابقاء دهیاران یا عزل آنان اقدام خواهند کرد.
مهندس عربی تاکید کرد که دیگر شوراهای اسلامی در خصوص عزل دهیاران سلیقه‌ای و طایفه ای یا از روی عدم آگاهی عمل نخواهند کرد.
ایشان افزودند که در صورت عزل بعد یکسال نظر بخشدار هم مهم است،بایستی بخشدار هم در عزل دهیار موافق باشد ، در غیر این صورت عزلی صورت نخواهد گرفت.
همچنین مهندس عربی بیان کرد که از حساب دهیاری روستاها به مقدار ۴درصد جهت برگزاری کلاس های آموزشی ویژه شوراها دوره پنجم به شماره حساب استانداری دهیاران در اسرع وقت واریز نمایند تا مراحل و مکان کلاسهای آموزشی تعیین و به اطلاع شوراهای اسلامی دوره پنجم رسانده شود…. 

  • 4 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011