معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب تشکیل می‌شود

7 مرداد 1396

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با ابلاغ سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب تشکیل می‌شود.

 

اعضای این ستاد علاوه بر معاون امور فرهنگی و مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی، نمایندگان شبکه‌ گروه‌های ترویج کتابخوانی، شهرهای دوستدار کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب خواهند بود. همچنین نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و نماینده کمیسیون ملی یونسکو و نیز دو نفر صاحب نظر به انتخاب معاونت فرهنگی نیز در این ستاد عضویت خواهند داشت.

هدف از تشکیل این ستاد؛ افزایش سرانه مطالعه در کشور، افزایش مشارکت نهادهای عمومی، ارتقای سطح آگاهی، معرفت، دانش و فرهنگ اسلامی و ایرانی و برنامه‌ریزی به منظور توسعه فعالیت‌های ترویجی در حوزه کتابخوانی عنوان شده است.

تعیین خط مشی‌ها و فراهم آوردن زمینه اجرایی تحقق اهداف، حمایت از فعالیت‌های بخش‌های غیردولتی و عمومی، تعیین نحوه تعامل با ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و برنامه‌ریزی برای افزایش همکاری و مشارکت‌ مادی و معنوی نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله وظایف این ستاد به شمار می‌رود.

تدوین ضوابط مربوط به تشویق و معرفی افراد برگزیده در امر ترویج کتابخوانی، بررسی و حمایت از پیشنهادهای نو و طرح‌های ابتکاری، همکاری مستمر با یونسکو، حمایت و نظارت و رسیدگی بر امور شبکه‌ روستاهای دوستدار کتاب، همکاری در برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی، همکاری در برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و مشارکت در انتخاب و معرفی پایتخت کتاب از دیگر وظایف این ستاد است.

  • 7 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011