معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نوراحداث میشود.

8 مرداد 1396

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی این شهرستان گفت: با پیگیری های به عمل آمده از طریق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در شهرستان نور احداث می شود.

 نور – حسن جوان – خبرنگار وارش نیوز :

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی این  شهرستان گفت: با پیگیری های به عمل آمده از طریق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در شهرستان نور احداث می شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست خبری افزود : در راستای نجات جان مصدومین جاده ای و بیماران ، اولین اورژانس دریایی در شهرستان نور راه اندازی و در همین راستا ۲ موتور لانس ( موتور آمبولانس ) هم به ناوگان اورژانس این شهرستان افزوده می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تا پایان سال ۹۶ تمام روستاهای شهرستان نور آسفالت می شوند یادآور شد : گاز رسانی به روستاهای کوهستانی فاقد گاز هم با جدّیت در دست اقدام می باشد و در جهت رفاه روستاییان عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

علی اسماعیلی با بیان اینکه شهرستان نور سومین شهر از لحاظ جمعیت در مازندران می باشد؛ یادآور شد : نمایندگی ورزش جوانان در شهر چمستان تاسیس و از طرفی با رایزنی از طریق جناب آقای امیری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر چمستان تاسیس خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : پارک های ایزدشهر با مجوز از سازمان جنگل ها و مراتع کشور به پارک بزرگ گردشگری تبدیل خواهد شد و پارک جنگلی کشپل هم از وسعت ۲۲ هکتاربه ۲۲۰ هکتار افزایش یافته است که همین امر نشان دهنده توسعه صنعت توریست و گردشگری در شهرستان نور می باشد.

علی اسماعیلی  در خاتمه سخنانش  همچنین از خبرنگاران و رسانه های گروهی درخواست کرد تا با اطلاع رسانی به موقع در جهت توسعه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان نور همه متولیان و مسئولین دستگاه های اجرایی این شهرستان را یاری کنند.

گفتنی است ، هادی خنجری فرماندار ، علی باقری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشداران مرکزی ، چمستان و بلده به سوالات خبرنگاران و رسانه های گروهی در حوزه های مختلف  فرهنگی ، اجتماعی و … پاسخ دادند.

  • 8 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011