معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بررسی مشکلات آب آشامیدنی دو شهرستان مازندران

9 مرداد 1396

نماینده مردم چالوس ، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات آب آشامیدنی منطقه چالوس ، نوشهر و کلاردشت در وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم احمدی لاشکی گفت : جلسه بررسی مشکلات آب آشامیدنی منطقه با حضور مدیران وزارت نیرو و مدیران عامل آب استان در وزارت نیرو برگزار شد.

وی افزود : بررسی روند تکمیل فاضلاب شهری نوشهر و چالوس و اجرای فاز دوم تصفیه خانه در بهجت آباد صورت گرفت که مقرر شد بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی مورد نیاز این پروژه تا آذر ۹۶ به سازمان برنامه و بودجه از طرف وزارتخانه پیشنهاد شده تا در لایحه بودجه ۹۷ قرار گیرد.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص مجتمع آبرسانی مرزن آباد ، چالوس و نوشهر مقرر شد مقدمات برگزاری مناقصه و معرفی پیمانکار تا دو هفته دیگر آغاز شود و ۲۸ کیلومتر از ۱۴۰ کیلومتر خط لوله فولادی قطر ۱۲۰۰ این پروژه  در سال جاری اجرایی شود.

وی افزود : همچنین لایروبی رودخانه‌های حوزه انتخابیه که یکی از دغدغه‌ های مردم منطقه بخصوص در هنگام سیلابی شدن است مد نظر قرار گرفت و بر این اساس بودجه‌ای تعیین شد تا مدیرعامل امور آب استان سریعا رودخانه‌ های سردآبرود از حسنکیف به پایین، چالوس و ماشلک لایروبی کند.

احمدی تاکید کرد : پروژه انتقال آب ملک جوب کلاردشت با خط لوله ۲۵۰ فولادی ، از ۲۷ کیلومتر آن تنها هزار متر باقی مانده است مقرر شد با تخصیص اعتبار لازم ظرف ماه آینده این پروژه به اتمام برسد که با تکمیل این پروژه مشکل کم آبی روستا‌ های کردیچال ، کلمه، شکرکوه و از منطقه بیرون بشم ، کلنو ، بنفشه ده ، سنگ سرک ، گویتر و دیگر روستا‌ ها حل خواهد شد.

 

دغدغه آب شرب منطقه چالوس و نوشهر رفع می شود.

  • 9 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011