معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دولت تدبیر و امید و ایجاد ۱۶۰ هزار شغل برای روستاییان

10 مرداد 1396

سید ابوالفضل رضوی عصر چهار شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید طی سال های اخیر برای روستاییان کشور اظهار داشت: طرح ها و فعالیت‌ های خوبی در زمینه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و گردشگری در روستاها صورت گرفته و دولت در قالب مشارکت‌ های اقتصادی و تعاونی، گام های اساسی و شایسته ای برداشته است که با حمایت از این طرح ها منفعت و سود آن نصیب روستاییان می شود.


وی با اشاره به این که روستا‌ها و منطقه های عشایری از مهم ‌ترین جایگاه‌ های توسعه کشور و از بزرگ‌ ترین سرمایه‌ های توسعه هستند اظهار کرد: براساس آخرین سرشماری کشور، جمعیت فعال روستایی و عشایری بیش از ۲۰ میلیون نفر است.
رضوی تاکید کرد: اگر نظام برنامه ‌ریزی کشور هم سونگر، عادلانه و عالمانه بود امروز بسیاری از مشکلات موجود در حوزه های اقتصادی و فرهنگی در جامعه وجود نداشت.
وی به معضل حاشیه نشینی در کشور اشاره کرد و گفت: بحث حاشیه ‌نشینی در شهر‌ها از معضل های بزرگی است که روز به روز افزایش یافته و از آن غافل شده‌ ایم و این مشکل معلول سیاست‌ های اشتباه نظام برنامه‌ ریزی کشور است.


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری یاد آور شد: متاسفانه به علت بی برنامگی و نبود زیر ساخت ها در روستاها از جمعیت روستایی و عشایری کشور کاسته شده است زیرا به مهم ‌ترین مشکل روستاییان و عشایر که اشتغال و افزایش درآمد است توجه نکرده ایم و این به لحاظ تولید ثروت، اشتغال و مسایل فرهنگ یکی از خطرهای مهم در کشور تلقی می شود.

وی به عملکرد دولت نهم و دهم نیز اشاره کرد و افزود: طی ۸ سال دولت قبل، تعداد ۱۰ هزار شغل روستایی ایجاد شد ولی از ابتدای دولت تدبیرو امید تا پایان سال گذشته شاهد ایجاد ۱۶۰ هزار شغل روستایی و عشایری در کشور هستیم.
در ادامه با تاکید بر این که برنامه ریزی، تلاش و خدمت به مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد افزود: از ابتدای تشکیل دولت ها در ایران، به اندازه دولت روحانی به روستانشینان خدمات رسانی نشده است.

  • 10 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011