معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تعیین درجه ۲۶۰ دهیاری استان تهران

11 مرداد 1396
دهیاری های استان تهران

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه دهیاری‌های استان تهران پس از بررسی درخواست استانداری در زمینه درجه بندی تعدادی از دهیاری های این استان و ابلاغ مجوز تعیین درجه ۲۶۰ دهیاری از سوی رئیس این سازمان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سعیدرضا جندقیان با بیان خبر فوق گفت: در شصت و یکمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین و ارتقا درجه دهیاری‌ها،‌ که در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شد، مدارک مربوط به تعیین درجه‌ دهیاری‌های استان تهران بررسی و از ۲۸۲ دهیاری پیشنهاد شده برای تعیین درجه، ۲۶۰ دهیاری واجد شرایط شناخته شده و درجه‌بندی شدند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه درجه‌بندی دهیاری‌های استان تهران برای اولین بار انجام شده است و با عنایت به اینکه دهیاری‌ها دو سال پس از تاریخ صدور مجوز، تعیین درجه می‌شوند، استان تهران دارای ۹۶ دهیاری واجد شرایط دیگر برای تعیین درجه می‌باشد.

وی اضافه کرد: این دهیاری ها پس از احصاء اطلاعات مربوطه مشتمل بر: جمعیت، بودجه و مساحت؛ توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و ارسال به این حوزه، می‌توانند درجه‌بندی شوند.

جندقیان در پایان اعلام کرد: از ۲۶۰ دهیاری تعیین درجه شده، ۱۰۰ دهیاری دارای درجات یک و دو، ۱۲۸ دهیاری دارای درجات سه و چهار و ۳۲ دهیاری نیز درجه پنج و شش دارند.

 

  • 11 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011