معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

افتتاح ۴۰ کیلومتر بزرگراه در چهارمحال و بختیاری

19 مرداد 1396
افتتاح 40 کیلومتر بزرگراه در چهارمحال و بختیاری

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر دارای ۳۳۰ کیلومتر بزرگراه در داخل استان هستیم و در هفته دولت نیز از افتتاح ۴۰ کیلومتر بزرگراه در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

گودرز امیری در برنامه تلویزیونی سروستان شبکه سراسری «شما» گفت: در بخش راه‌های روستایی توسعه خوبی صورت گرفته است. در کل ۴ هزار کیلومتر جاده در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که بیشتر آنها آسفالت شده و در چهارسال گذشته ۱۳۰۰ کیلومتر از جاده های روستایی روکش آسفالت شده اند.

وی با بیان اینکه بودجه‌های عمرانی استان طی ۴ سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: سابق بر این، ۲۲۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شدند و امروزه این تعداد به ۲۷ روستا کاهش یافته که امیدواریم تا پایان سال مشکل آنها نیز حل شود.

امیری افزود: در بحث احداث راه‌آهن نیز مطالعات ویژه‌‌ای در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته و برای این منظور تصمیم بر استفاده از ظرفیت شرکتی کره‌ای است البته باید گفت دلیل توقف طولانی‌مدت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری، عدم تخصیص بودجه است.

 

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بودجه‌های عمرانی در این استان طی دولت یازدهم افزایش چشمگیری داشته و به عنوان مثال می‌توان به رقم ۴۷ میلیاردی بودجه احداث راه‌آهن در سال جاری اشاره کرد.

طی چهار سال گذشته نیز حتی یک ریال از بودجه این استان برگشت نخورده است.

امیری با بیان اینکه خشکسالی‌های پی در پی، موجب خشکیدن برخی چشمه‌های استان شده، گفت: از سوی دیگر، مکانیزه شدن کشاورزی، بیکاری کشاورزان سنتی را در پی داشته و تعطیلی کارخانجات در دیگر شهرها، بومی‌های چهارمحال و بختیاری را که در آن مناطق مشغول کار بودند وادار به بازگشت کرده است که آنها نیز جزو بیکاران استان به شمار می‌روند.

این مقام استانی تصریح کرد: شورای اقتصاد مقاومتی هرهفته در استانداری تشکیل و مشکلات صنایع و کارگاه‌های تولیدی بررسی می‌شود اما نباید گفت به دلیل اینکه یک کارخانه تعطیل شده، بیکاری در یک استان افزایش یافته چرا که شاهد راه‌اندازی صنایع و کارخانه‌های بزرگ فولاد و تولید پارچه در چهارمحال و بختیاری بوده‌ایم.

  • 19 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011