معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آب ۲۵ روستای سیل‌زده استان گلستان وصل شد

23 مرداد 1396
آب ۲۵ روستای سیل‌زده استان گلستان وصل شد

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: بر اثر سیل ۲ روز اخیر در استان گلستان، آب ۲۵ روستا قطع شده بود که با تلاش ماموران آب همه روستای سیل‌زده استان گلستان وصل شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مسلم محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره خسارت‌های وارد شده از سیل اخیر اظهار داشت: بر اثر سیل روزهای پنج شنبه و جمعه ، آب ۲۵ روستای استان گلستان قطع شده بود که با تلاش ماموران آب و فاضلاب روستایی، آب آشامیدنی این روستاهای سیل‌زده وصل شده است.

وی افزود: براثر سیل در حال حاضر آب این مناطق گل‌آلود است که حداکثر تا فردا آب این روستاها زلال می‌شود.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان تصریح کرد: همچنین آب مجتمع قلعه میران رامیان که آب روستاهای ششاب، سیدکلاته و باقرآباد را تامین می‌کند وصل شده اما به سبب انجام هواگیری و شستشو آب روستا وصل نشده است.

همچنان برق برخی از روستاها در شهرستان علی‌آبادکتول قطع است و نیروهای راهداری نیز در تلاش برای پاکسازی محورهای روستایی هستند.

ماموران امدادی هلال‌احمر و مردم منطقه و نیروهای سپاه و ارتش نیز در تلاش برای یافتن ۲ مفقود سیل اخیر در منطقه زرین‌گل شهرستان علی‌آبادکتول هستند.

بر اثر سیل روزهای پنج‌شنبه و جمعه در استان گلستان ۱۱۹ میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت و ۲ نفر نیز جان باختند و ۲ نفر نیز مفقود هستند.

  • 23 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011