معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ظرفیت ایجاد اشتغال در روستاهای ساری شناسایی شود

23 مرداد 1396
ظرفیت ایجاد اشتغال در روستاهای ساری شناسایی شود

فرماندار ساری گفت: شوراها و دهیاری ها روستاهای پاک با کمترین میزان اعتیاد، با کمترین میزان بیکاری و بیشترین میزان فارغ التحصیل را جهت تشکیل شرکت های تعاونی و اشتغالزایی در روستاهای ساری شناسایی کنند تا شاهد کاهش نرخ بیکاری در مرکز استان باشیم.

 

 

از ساری، احمد حسین زادگان، فرماندار ساری امروز(۲۲مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با گرامیداشت مناسبت های مختلف مانند ۶مردادسالروز بازگشت آزادگان به وطن و روز خبرنگاراظهار داشت: درهفته تجلیل از اصحاب رسانه هر اداره ای به نوبه خود جشن وتجلیل برگزار کرد اما فراتر از تجلیل، باید برای آزادی بیشتر و امکانات بهتر خبرنگاران تلاش کرد و مسائل بیمه و حقوق آنان پیگیر شوند تا این قشر زحمتکش بتوانند رسالت واقعی خود را انجام دهد.

وی بیان کرد: همه دولت هایی که در نظام مستقر می شوند باید منصفانه خدمات اطلاع رسانی شود و مردم از خدمات دولت آگاهی یابند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه مدیران باید در این زمینه تعامل خوبی با رسانه های مجازی ومکتوب داشته باشند،گفت:دشمن منتظر هرگونه اعتراض و نارضایتی از طرف مردم است تا با بزرگنمایی نظام را زیر سوال ببرد .

وی به نقش بانوان در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در جامعه اشاره کرد و افزود: نقش بانوان در جامعه نباید نادیده گرفته شود.

حسین زادگان اظهار داشت:منابع ما محدود است اما ادارات ما باید مردم را که ارباب رجوع ما هستند مورد تکریم قرار دهند.

وی گفت:همه ما فرزندان آموزش و پرورش هستیم و از توانایی و ظرفیت ادارات باید جهت تقدیت این نهاد استفاده کنیم.

حسین زادگان با بیان اینکه جوانان جویای کار نباید صرفا به پشت میز نشینی بیاندیشند، افزود: شوراها و دهیاری ها روستاهای پاک با کمترین میزان اعتیاد، با کمترین میزان بیکاری و بیشترین میزان فارغ التحصیل را جهت تشکیل شرکت های تعاونی و اشتغال زایی شناسایی کنند تا شاهد کاهش نرخ بیکاری در مرکز استان باشیم.

  • 23 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011