معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

واگذاری ۳۵ دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین به دهیاری ها

23 مرداد 1396
واگذاري 35 دستگاه ماشين آتش نشاني نيمه سنگين به دهياري ها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واگذاری ۳۵ دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین به دهیاری ها طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسد معانی ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: قرار داد تولید ۹۹ دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین، که اعتبار آن از محل بودجه سال ۹۵ کل کشور تامین شده، اسفندماه سال گذشته با یکی از شرکتهای تولیدکننده داخلی منعقد شده است.
وی افزود: در مرحله نخست، ۳۵ دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین پس از تولید طی روزهای اخیر تحویل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شد و در حال تحویل به دهیاری های واجد شرایط است.
وی اضافه کرد: این ماشین آلات با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته از دهیاری ها و مطابق اعلام درخواستهای آنها واگذار می شود.
معانی امیداری نمود که با واگذاری این ماشین های آتش نشانی شاهد ارتقای سطح خدمات ارائه شده از سوی پایگاه های آتش نشانی دهیاری ها در مناطق روستائی باشیم.
معانی در ادامه گفت: ۹۵ درصد قیمت هر دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین برای دهیاری روستاهای با جمعیت کمتر یا مساوی یک هزار نفر از سوی دولت پرداخت می شود و دهیاری تنها پنج درصد مابقی را می پردازد.
وی افزود: همچنین ۹۰ درصد قیمت هر دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین برای دهیاری روستاهای با جمعیت بیش از یک هزار نفر از سوی دولت و ۱۰ درصد مابقی از سوی دهیاری پرداخت می شود.

منبع: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 23 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011