معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مجتمع آبرسانی روستا‌های ماهنشان احداث می‌شود

12 شهریور 1396
مجتمع آبرسانی

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی گفت: مجتمع آبرسانی روستا‌های این شهرستان احداث می‌شود.

مجتبی برزگر ، با اشاره به فعالیت‌های محرومیت‌ زدایی سپاه در مناطق محروم شهرستان ماهنشان اظهار داشت: روستاهای دورافتاده در اولویت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی است.

وی اعزام گروه‌های جهادی را کار پسندیده‌ای برشمرد و افزود: تکمیل استخر آب زراعی، برداشت علوفه، برداشت محصولات زردآلو، براشت گندم ، کمک به احداث درمانگاه و کمک و مرمت منزل محرومان از مهمترین اقدامات بسیجیان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان اعزام تیم دندانپزشکی به مناطق محروم را از مهمترین اقدامات بسیج دانست و عنوان کرد: ویزیت رایگان و خدمت‌رسانی به مردم از اهداف بسیج است که حضرت ‌امام(ره) بسیجیان را لشکر مخلص خدا می‌دانست.

این مسئول در مورد فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی ابراز کرد: اعزام گروه‌های جهادی فرهنگیان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در مناطق محروم این شهرستان انجام شده است.

برزگر به همکاری با اداره فنی و حرفه‌ای اشاره و عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های خیاطی، فرشبافی و صنایع دستی از مهمترین اقدامات بسیج در نقاط مختلف شهرستان ماهنشان بوده است و در راستای محرومیت‌زدایی و توانمدسازی زنان سرپرست خانوار است.

وی به ویژ‌ه‌ برنانه‌های عملیات محرومت‌زدایی در دهستان اوریاد واقع در بخش پری اشاره و بیان کرد: در سطح دهستان اوریاد آبرسانی پنج مورد آب شرب انجام شده و برنامه احداث کانال‌ و منبع ذخیره آب کشاورزی در دستور کار است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان یکی دیگر از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه را بازکردن راه روستاهای صعب العبور برشمرد و گفت: تکمیل مساجد در مناطق محروم برای جذب جوانان و اقشار جامعه به مساجد از مهمترین اقدامات سپاه است‌.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

  • 12 شهریور 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011