معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

به بهانه تجمیع از تعطیلی مدارس روستایی جلوگیری شود

2 مهر 1396
مدرسه روستایی

نماینده مردم سیرجان در مجلس از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد تا از تعطیلی مدارس روستایی جلوگیری و هیاتی را برای رسیدگی به شهرستان اعزام کند.

شهباز حسن‌پور در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: در ابتدای سال تحصیلی به جای توجه به مناطق محروم، به بهانه تجمیع مدارس برخی از مدارس روستایی تعطیل شده‌اند، حتی ۵۰۰۰ نفر در مجموعه مسکن مهر سیرجان فاقد یک مدرسه هستند. انتظار می‌رود شما که حامی فرهنگیان بودید، هیاتی را برای بررسی موضوع به شهرستان اعزام کنید.

نماینده مردم سیرجان در مجلس افزود: شهرستان سیرجان با ۱۷ هزار بافنده فرش دستباف توانسته این هنر را به ثبت جهانی برساند، اما سوال فرشبافان این است که دولت چه برنامه‌ای برای حمایت از هنرمندان و صنعت فرش دارد؟

وی تصریح کرد: از معاون پارلمانی رئیس جمهور درخواست داریم که در اولین جلسه هیات دولت،‌ این موضوع را مطرح کرده و تصمیم گیری لازم را به وزارت خارجه، سفرا و رایزنی‌های بازرگانی اعلام کند.

وی اظهار کرد: دانش آموز سیرجانی رتبه اول کنکور تجربی را در آزمون سراسری کسب کرده و کم‌ترین انتظار این است که در خانه ملت مورد تقدیر قرار گیرد.

حسن‌پور در پایان گفت: نرخ بیکاری افزایش داشته و وزارت کار هیچ برنامه‌ای ندارد، حتی وزیر برخلاف نظر رئیس جمهور و معاون اول وی اعلام کرده ۵۰۰ هزار شغل ایجاد می‌شود در حالی که نیاز به ایجاد یک میلیون و ۳۰۰ شغل داریم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

  • 2 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011