معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

طرح هادی در ۵۰۰ روستای استان گلستان اجرا شد

4 مهر 1396

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در استان گلستان یک‌هزار روستا وجود دارد که در ۵۰۰ روستا طرح هادی اجرا شده است.

محمدتقی زمانینژاد, ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن شهری بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در استان گلستان یک‌هزار روستا وجود دارد که در ۵۰۰ روستا طرح هادی اجرا شده و در ۴۰۰ روستا فاز نخست آن به پایان رسیده و ۱۰۰ روستا نیز به صورت نیمه تمام در دست اقدام است.

وی افزود: در ۱۰۰ روستا امسال طرح هادی اجرا می‌شود و از ۲۲۹ هزار واحد مسکونی روستایی در استان گلستان, ۱۲۸ هزار واحد کم دوام و بی‌دوام است و ۷۰ هزار واحد در طرح نوسازی هستند که تا پایان سال ۵۴ هزار واحد به پایان می‌رسد.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان افزود: فعالیت‌های خوبی در زمینه مسکن در استان گلستان انجام شده و پروژه‌های جدیدی در مراوه‌تپه به صورت ۵۰ واحدی, آق‌قلا به صورت ۲۴۲ واحدی و ۵۰ واحد در چهارباغ به صورت روستا شهری, بندرگز و انبار الوم  در دست اجرا داریم.

زمانینژاد تصریح کرد: ۹ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن در ۱۶ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت داریم, که از عین تعداد, ۸ هزارو ۵۰۰ واحد به صورت فروش اقساطی و ۵۰۰ واحد به صورت خود مالکی است که تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان تاکید کرد: در شهر جلین ۴۰ واحد مسکن مهر, مشکل زیر ساختی داشت که برطرف شد و ۵۸ واحد مسکن مهر نگین شهر هم به صورت خود مالکی بنیاد مسکن قرار گرفت تا بنیاد آنها را به فروش برساند.

زمانینژاد گفت: پروژه مسکن شهری مهستان گنبدکاووس از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و جمع‌آوری آب‌های سطحی و فضای باز در آن تعبیه شده و از ۲ خیابان مجزا مسیر تردد دارد.

طرح هادی

طرح هادی

منبع : خبرگزاری تسنیم

  • 4 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011