معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستایی خمین

17 مهر 1396
طرح هادی روستایی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین گفت:۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌ هادی روستایی خمین اختصاص یافت.

محمدکاظم آب‌پیکر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در سال ۹۵ از محل ردیف اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت و گاز مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در راستای بهسازی روستاهای شهرستان هزینه شده است.

وی افزود: با هزینه این مبلغ در تعداد ۲۲ روستا عملیات بهسازی روستایی انجام شده که در تعداد ۸ روستا از روستاهای مذکور هم عملیات آسفالت معابر انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین تصریح کرد: در ۱۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خمین هم طرح‌ هادی روستایی اجرا شده است.

آب‌پیکر با اشاره به اجرای پروژه بهسازی طرح‌ هادی روستای رباط مراد گفت: برای اجرای طرح بهسازی روستای رباط مراد اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات سال ۹۵ هزینه شده است.

آب پیکر بیان کرد: در این پروژه ۴۵۰۰ مترمربع زیرسازی و ۴۵۰۰ متر مربع آسفالت و حدود ۶۰۰ متر عملیات جدول‌گذاری انجام شده است.

فرماندار خمین هم در این مراسم با اشاره به توسعه روستاها گفت: دولت یازدهم تامین زیر ساخت‌های لازم به منظور توسعه و آبادانی طرح‌ هادی روستاها را در دستور کار خود قرار داد و ما هم به عنوان نماینده دولت در شهرستان به منظور تحقق این موضوع از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کنیم.

سیدمهدی ساداتی ادامه داد: با توجه به اینکه مسائل و مشکلات روستاها تنها توسط بخش دولتی قابل برطرف شدن نیست می‌طلبد تا برای برطرف کردن مشکلات روستاها مردم خود روستا هم فعال‌تر از گذشته وارد میدان شوند و با کمک و همیاری به بخش دولتی در راستای توسعه و پیشرفت روستاها تلاش کنند.

وی با اشاره به مشکل اشتغال به عنوان مهم‌ترین مشکل شهرستان و تاکید بر لزوم توسعه اشتغال روستایی در روستاهای شهرستان گفت: توسعه اشتغال روستایی یکی از مهم‌ترین راه حل‌های برطرف‌سازی مشکل اشتغال در شهرستان است و ما باید از همه امکانات موجود از جمله امکانات دولتی موجود در روستاها برای توسعه اشتغال روستایی و برطرف شدن معضل بیکاری در شهرستان استفاده کنیم.

 

طرح هادی روستایی

طرح هادی روستایی

منبع: خبرگزاری تسنیم

https://www.tasnimnews.com

  • 17 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011