معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

کتابخانه سیار روستایی در قروه افتتاح می‌شود

20 مهر 1396
کتابخانه سیار

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: فردا کتابخانه سیار روستایی و فروشگاه محصولات فرهنگی کتاب و سرگرمی در شهرستان قروه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سهیلا شیخی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان کردستان‌ با قدردانی از تلاش‌های خبرگزاری تسنیم در جهت انعکاس واقعیت‌ها اظهار داشت: دیدگاه بنده نسبت به خبرگزاری‌ها «خوب و مثبت» است چراکه اگر خبرنگاران وجود نداشته باشند انعکاس اخبار به مردم و جامعه صورت نمی‌گیرد و خوشبختانه تاکنون در حوزه کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیچ کوتاهی از رسانه‌های استان ندیده‌ایم.

وی خطاب به اصحاب رسانه استان گفت: نیاز است توجه جدی‌تر و اطلاع‌رسانی بیشتری در حوزه کودک و نوجوان انجام شود تا همه کودکان از امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با اشاره به آسیب‌ها و معضلات اجتماعی جامعه تصریح کرد: خبرنگاران در این حوزه رسالت سنگینی برعهده دارند و آنها با نکته‌سنجی و دیدگاه باز اطلاع‌رسانی را به مردم منعکس می‌کنند.

شیخی شعار هفته ملی کودک را «هر کودک نشانی از خداست» عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری کتابخانه سیار برنامه‌های هفته ملی کودک این است که مسئولین استانی و افرادی که بیشتر با کودکان و نوجوانان در ارتباط هستند به حقوق کودکان توجه بیشتری کنند چراکه کودکان و نوجوانان اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین سرمایه‌های جامعه محسوب می‌شوند.

در این بازدید محمودی مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان نیز «سهیلا شیخی» را همراهی ‌کردند.

کتابخانه سیار روستایی

کتابخانه سیار

منبع: www.tasnimnews.com

  • 20 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011