معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

به۹۳ درصد خانوار روستایی استان گلستان گازرسانی شد.

22 مهر 1396
پروزه گاز رسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از اجرای بیش از ۱۶۷ کیلومتر شبکه گاز در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۳ درصد خانوار روستایی استان گلستان از گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت گار گلستان، صفرعلی جمال لیوانی اظهار داشت: شرکت گاز استان گلستان در ۶ ماهه اول سال جاری در مجموع بیش از ۱۶۷ کیلومتر در سطح استان گازرسانی شد . از این میزان بیش از ۱۵ کیلومتر شبکه در بخش شهری و ۱۵۲ کیلومتر نیز در بخش روستایی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: تاکنون دراستان گلستان افزون بر ۸۵۰۲ کیلومتر شبکه اجرا شده با اینکه همه ۲۹ شهر و همچنین ۸۳۵ روستا نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

جمال لیوانی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۲۷ پروژه روستایی نیز دردست اجرا است و امیدواریم تا پایان سال ۹۷ همه روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی درباره بهره‌مندی واحدهای صنعتی استان از گاز طبیعی گفت: این شرکت تاکنون توانست تعداد ۵۶۶ واحد صنعتی عمده و ۶۴ جایگاه CNG را از نعمت گاز بهره مند سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۳ درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

 

پروژه گاز

پروژه گاز

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

www.tasnimnews.com

  • 22 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011