معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گازرسانی به روستاهای ‌کرمانشاه منطبق با برنامه ششم ‌نیست

26 مهر 1396
گازرسانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه تاکنون پیشرفت گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه منطبق با برنامه ششم توسعه نبوده است.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در کرمانشاه با بیان اینکه امروز پیشرفت  گازرسانی  به روستاهاب استان کرمنشاه منطبق با برنامه ششم توسعه نیست اظهار داشت: متأسفانه در هفته دولت امسال پروژه آنچنانی و قابل اعتنایی افتتاح نشد و تنها چند راه مختصر روستایی و چند پروژه گازرسانی که آن هم باید در سال ۹۶ به اتمام برسد انجام شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا آخر سال ۹۶ باید گازرسانی شوند گفت: تعهد وزارت نفت بر این مبنا بود و نمایندگان هم در قانون و در بند (ه و ق) اختیاراتی به دولت دادیم که این عملیات گازرسانی هر چه سریع‌تر انجام شود.

مصری با اشاره به اینکه حتی ما مجوزی گرفتیم که روستاهایی که مسیر انتقال گاز است اما زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارد آن روستا را از نعمت گاز بی‌نصیب نمی‌گذاریم و خوشبختانه این امر مورد موافقت وزارت نفت قرار گرفته است عنوان کرد: انتظار ما از دولت این است استانی که چهار سال رتبه اول بیکاری را یدک می‌کشد و از یک طرف منابع عظیم آبی را دارد مورد توجه جدی دولت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه حق آب‌های مرزی استان کرمانشاه آنطور که باید ادا نشده است بیان کرد: آب استان کرمانشاه را به دلیل کم لطفی دولت و عدم عرضه مدیران ارشد استان با وجود فشار زیاد نمایندگان در جلوی چشم کشاورز از این استان خارج می‌کنند و به استانهای دیگر منتقل تا آنها استفاده کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر کرمانشاه را قطب کشاورزی می‌نامند اولین نیاز ما آب است گفت: اگر قطب کشاورزی هستیم دولت آب ما را باید تأمین کند و اگر قطب گردشگری هستیم زیرساختهای این امر اکنون کجا است و مسیرهای گردشگری کرمانشاه هنوز دارای تعداد مناسب سرویس بهداشتی، هتل و استراحتگاه نیست.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر روی کار می‌آید فقط موقع انتخابات از ظرفیت استان تعریف اما بعد از انتخابات به طور کلی مشکلات کرمانشاه را فراموش می‌کند افزود: امیدواریم این دولت با توجه به اینکه مردم کرمانشاه در دوره ریاست جمهوری بالاترین رأی را به روحانی دادند دولت نیز توجه ویژه‌ای به کرمانشاه و رفع مشکلات این استان کند.

 

گازرسانی

گازرسانی

 

منبع: خبرگزاری تسنیم
www.tasnimnews.com

  • 26 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011