معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۱۳ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن روستایی به استان بوشهر تخصیص یافت

27 مهر 1396
مقاوم سازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاومسازی مسکن روستایی ۱۳ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بلاعوض به روستائیان پرداخت شد.

حمید حیدری بریدی در آغاز عملیات اجرایی بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان دشتی با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی در استان بوشهر مقاوم سازی می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض برای مقاوم سازی منازل روستایی افزود: برای این مهم ۴۸ میلیارد ریال به بنیاد مسکن استان بوشهر ابلاغ شده که ۱۳ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض مقاوم سازی منازل روستایی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: از ۱۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی بلاعوض تاکنون ۵۰ درصد آن پرداخت شده است.

حیدری با اشاره به اینکه به واحدهای مسکونی تسهیلات کم بهره بانکی پرداخت می‌شود تصریح کرد: امسال تاکنون ۷۰۰ طرح مسکن روستایی برای مقاوم سازی موفق به دریافت تسهبلات کم بهره به میزان ۱۳۳ میلیارد ریال شده‌اند.

وی با اشاره به مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان دشتی افزود: ۵ میلیارد ریال برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی دشتی تخصیص یافته که برای منازل مستقر در روستاهای ساحلی ۲۰ میلیون تومان و برای سایر واحدهای مسکونی ۱۸ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۴۷ درصد از واحدهای غیر مقاوم روستاهای شهرستان دشتی بازسازی و مقاوم سازی شده است.

حیدری تصریح کرد: با مشارکت مردم و نظارت فنی و مهندسی بنیاد مسکن استان بوشهر سال گذشته بیش از یک‌هزار ۷۸۶ واحد مسکونی در روستای استان بوشهر مقاوم و بازسازی شده است.

 

مسکن روستایی

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

www.tasnimnews.com

  • 27 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011