معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۴۲ درصد طرح های هادی روستایی کشور اجرا شده است

16 آبان 1396
طرح هادی

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۴۲ درصد از طرح های هادی روستایی در کشور اجرا شده است که با گرفتن منابع جدید و تخصیص اعتبار بیشتر این طرح ها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

به گزارش حبرگزاری برنا ؛ هادی درفشی روز سه شنبه در حاشیه بازدید و افتتاح طرح های بنیاد مسکن شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران گفت : بنیاد مسکن برای تهیه طرح هادی ۳۸ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار اقدام کرده که حدود ۹۸ درصد آنها آماده شده است.

وی یادآور شد: با وجود آماده بودن طرح برای روستاها، در مرحله اجرا بدلیل نیاز به منابع مالی بیشتر ۴۲ درصد این طرح ها در کشور پیشرفت داشته است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استانهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از سال ۸۴ با وسعت بیشتری آغاز شده است و در دولت جدید نیز این کار ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سالانه ۲۰۰ هزار واحد روستایی در کشور مقاوم سازی ونوسازی می شود و تا امروز اقدامات لازم برای مقاوم سازی یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد خانه روستایی انجام شده و این اقدامات در یک میلیون و ۶۰۰ واحد روستایی به اتمام رسیده است.

درفشی خاطرنشان کرد: امسال مجوز ۲۰۰ هزار واحد روستایی توسط دولت و مجلس به بنیاد مسکن ارائه شده و از سیستم بانکی انتظار داریم اعتبارات بیشتری براساس برنامه های پیش بینی شده به منظور نوسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی در نظر بگیرد.

وی بیان کرد: براساس مصوبه مجلس و برنامه ریزی دولت برای هرواحد روستایی ۲۰ میلیون تومان از اعتبارات بانکی تخصیص می یابد و برای خانواده های نیازمند هم از حساب ۱۰۰ امام (ره) کمک خواهد شد.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استانهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت پرداخت اصل و سود وام را پیش بینی کرده است و بانک ها مکلف به پرداخت این تسهیلات هستند، تصریح کرد: روستائیان با پرداخت به موقع اقساط وام موجب سلب این امکان از سایرین نشوند.

بهره برداری از طرح ۶۴ واحدی مسکن مهر طلاب هیدج ابهر و عملیات اجرایی ۱۶۴ واحد مسکونی شهری در استان زنجان با حضور معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‎های بنیاد مسکن و مسئولان استانی آغاز شد.

 

طرح هادی

طرح هادی

 

منبع: شهر خبر

www.shahrekhabar.com

  • 16 آبان 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011