معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

معرفی ظرفیت‌های اشتغال ‌زایی روستاهای استان بوشهر

9 دی 1396
معرفی ظرفیت‌های اشتغال ‌زایی روستاهای استان بوشهر

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر گفت: با توجه به تدوین طرح‌های اشتغال ‌زایی براساس توانمندی تولیدی و اقتصادی روستاها معرفی استعدادها و ظرفیت اشتغال ‌زایی روستاهای این استان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از بهرام نکیسا افزود: با مشارکت و حضور فعالان اقتصادی در بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی محقق و اقتصاد بدون نفت شکل می‌ گیرد.
وی با بیان اینکه رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال با مشارکت بخش خصوصی در استان بوشهر امکان‌پذیر است اظهار کرد: فضا برای فعالیت و حضور بخش خصوصی در عرصه تولید و صادرات در استان بوشهر و ب‌ویژه روستاها به ‌خوبی فراهم است.
مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: روستاهای استان بوشهر قابلیت‌های قابل توجهی در حوزه تولید و اشتغال در بخش‌های گردشگری و صادرات صنایع دستی دارند.
نکیسا تاکید کرد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران استان بوشهر برای ایجاد اشتغال جوانان و اجرای طرح‌های اشتغال ‌زایی در روستاها نسبت به جذب سرمایه‌ گذار بر اساس قابلیت ‌های مناطق اقدام کنند.
مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: در این ارتباط برای معرفی قابلیت‌های گردشگری، اقتصادی، صنعتی، معدنی و صادراتی استان با مجموعه شبکه سوم سیما و شبکه استانی گفت وگوها و هماهنگی‌های لازم انجام شده که برای تحقق این مهم نیاز به مشارکت و آمادگی شوراها و دهیاران برای معرفی توانمندی روستاهاست.
نکیسا افزود: تسهیلات قابل توجهی برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی توسط دولت در نظر گرفته شده است که در استان بوشهر این مهم ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در دستور کار دستگاههای اجرایی مرتبط با امر تولید و اشتغال قرار دارد.

  • 9 دی 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011