معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

استخدام، راهکار دولت برای تامین امنیت شغلی دهیاران نیست

8 بهمن 1396
استخدام، راهکار دولت برای تامین امنیت شغلی دهیاران نیست

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بدنه دولت قادر به تحمل استخدام این همه دهیار نیست و راهکار دولت نیز برای تامین امنیت شغلی دهیاران استخدام نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سعید رضا جندقیان در ادامه حضور خود در شهرستان زنجان در بازدید از روستای گردشگری سوکهریز شهرستان خرم دره که با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی وشوراهای استانداری و فرماندار این شهرستان انجام شد، به نقش تاثیر گذار دهیاران در رشد و توسعه مناطق روستایی اشاره و تصریح کرد: در راستای بهبود وضعیت دهیاران، چهار تصمیم مهم اتخاذ شده است که اگر مصوبه آن در هیئت دولت تصویب شود، بخش عمده‌ای از مشکلات دهیاران از جمله مسئله بیمه دهیاران حل خواهد شد .

وی با اشاره به فعالیت ۳۳ هزار ۷۶۳ دهیاری در سطح کشور، عنوان کرد: بدنه دولت قادر به تحمل استخدام این همه دهیار نیست و راهکار دولت نیز برای تامین امنیت شغلی دهیاران نیز استخدام نیست .
جندقیان با تاکید بر ضرورت افزایش سطح سواد و دانش منتخبین شوراهای اسلامی روستاها، عنوان کرد: ۷۰ درصد منتخبین شوراهای روستایی کشور، دارای مدارک تحصیلی دیپلم یا کمتر از دیپلم هستند که این روند باید اصلاح شود.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: مردم توانمند روستایی افراد توانمندی برای شورا انتخاب می‌کنند و اعضای توانمند شوراهای اسلامی نیز دهیاران توانمند می توانند دهیاران شایسته و توانایی را برگزینند.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال ۸۲ تا پایان شهریور ۹۶، مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های کشور تزریق شده است، اظهار کرد: ۷۳ درصد منابع اعطا شده به میزان ۹ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت به دهیاران تحصیل کرده و توانمند نیاز دارد، اظهارکرد: اگر دهیاران طرحی دارند که دهیاری‌ها را به درآمد پایدار برساند باید این طرح‌ها را ارائه کنند تا حمایت‌های لازم از آنها صورت ‌گیرد.


🔴 برای سفارش محصولات مدیریت روستا لطفا بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید

تماس: ۰۱۱۳۲۲۹۰۱۳۴ در ساعات کاری(۸:۳۰ الی ۱۶) و در ساعات غیراداری با شماره ۰۹۱۱۶۶۶۲۲۰۸ آقای مهدی زاده تماس حاصل نمایید.

  • 8 بهمن 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011