معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۱۰۵ مسکن به مددجویان قزوین تحویل می شود

14 بهمن 1396
۱۰۵ مسکن به مددجویان قزوین تحویل می شود

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین از واگذاری ۱۰۵ واحد مسکن به مددجویان تحت حمایت در ایام الله دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، علی رفیعی در این باره اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی عملکرد دستگاه های مختلف است و کمیته امداد نیز در این ایام برخی از برنامه های خدمتی خود به مددجویان را ارائه می کند.

وی افزود: طی سال جاری ۱۰۵ واحد مسکن برای ولی نعمتان تحت حمایت احداث و یا خریداری شده که در ایام دهه مبارک فجربه این عزیزان تحویل می شود.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: از این تعداد مسکن،۷۲ باب در مناطق شهری و ۳۳ باب در مناطق روستایی است و در مجموع سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است که بخشی از محل منابع داخلی کمیته امدادو بخشی دیگر نیز از محل کمک خیران بوده است.

رفیعی عنوان کرد: کمیته امداد استان قزوین براساس تفاهم نامه منعقد شده با استانداری قزوین در تلاش است تا مشکل مسکن مددجویان را رفع کند.

وی یادآورشد: براساس این تفاهم نامه در صورت تأمین زمین از سوی استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها؛ کمیته امداد نیز از محل منابع داخلی امداد و کمک خیران نسبت به احداث مسکن برای خانواده های فاقد مسکن تحت حمایت اقدام خواهد کرد.

  • 14 بهمن 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011