معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

لزوم اجرای پروژه های گردشگری در لاهیجان

29 بهمن 1396
لزوم اجرای پروژه های گردشگری در لاهیجان

سرپرست فرمانداری لاهیجان، با تاکید بر لزوم به کارگیری مواد طبیعی و دوستدار محیط زیست در اجرای پروژه های گردشگری شهرستان، گفت: توسعه شهرستان در بخش گردشگری باید به صورت جهشی و با سرعت و دقت هرچه تمام تر صورت پذیرد.

امیر جانبازی در جلسه توسعه گردشگری دریایی ویژه منطقه سحرخیزمحله و تالاب امیرکلایه، با اشاره به اینکه محور اصلی توسعه شهرستان لاهیجان صنعت گردشگری است، تصریح کرد:این شهرستان از جوانب متعدد ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری شمال کشور را داراست و لازم است در این زمینه برنامه ریزی های مدونی صورت پذیرد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان، با تاکید بر لزوم تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه های استاندار گیلان در حوزه توسعه گردشگری استان، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های بی نظیر لاهیجان در این بخش، ضروریست که تمامی اولویت های دستگاه های اجرایی شهرستان به سمت توسعه این صنعت اشتغالزا و درآمدآفرین سوق داده شود.

وی با بیان این موضوع که توسعه شهرستان در بخش گردشگری باید به صورت جهشی و با سرعت و دقت هرچه تمام تر صورت پذیرد، گفت: جذب سرمایه‌گذار برای شکوفایی و بالفعل سازی ظرفیت های متنوع و بالقوه گردشگری در شهرستان منجر به ارتقای سطح و رسیدن آن به جایگاه شایسته خود در استان و حتی کشور خواهد شد.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه اولین نقطه هدف ما برای توسعه گردشگری شهرستان روستای سحرخیزمحله و تالاب امیرکلایه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: سال گذشته ۷٫۵ هکتار از سواحل سحرخیزمحله با همکاری شهرداری لاهیجان تحت پوشش طرح های گردشگری قرار گرفت.

جانبازی، جذابیت‌های طبیعی تالاب امیرکلایه را فوق العاده دانست و افزود: در سفر اخیر استاندار گیلان به شهرستان، فضا و موقعیت این منطقه برای حضور گردشگران و اجرایی شدن طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه گردشگری بسیار مطلوب و چشمگیر ارزیابی شد.

وی با اشاره به وجود ۶ روستا در حوالی منطقه تالاب امیرکلایه، اظهار کرد: لازم است شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای مذکور در امر توسعه گردشگری این تالاب به سرمایه‌گذاران یاری رسانند. فرمانداری لاهیجان نیز تمامی تلاش خویش را جهت رفع مشکلات احتمالی پیش روی سرمایه گذاران و تسهیل هر چه بیشتر روند اجرایی شدن پروژه های گردشگری به کار خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری لاهیجان، با تاکید بر لزوم اجرای دستورات استاندار در راستای تسهیل و برطرف سازی مشکلات مربوط به اخذ مجوزها توسط سرمایه گذاران، تصریح کرد: به سرمایهگذارانی که خواستار سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان هستند، تضمین خواهم داد که هیچگونه مشکلی در مسیر پیشرفت پروژه های آنها پیش نخواهد آمد.

وی با اشاره به وجود دو شهرداری لاهیجان و رودبنه در این شهرستان، گفت: شهرداری رودبنه برای اجرای سرمایه‌‌گذاری ۱٫۵ میلیارد تومانی در این منطقه اظهار آمادگی کرده است که این سرمایه‌گذاری می تواند در حوزه توسعه گردشگری سواحل از طریق اجرای طرح هایی نظیر مبلمان سواحل صورت گیرد.

جانبازی، با تاکید بر لزوم به کارگیری مواد طبیعی و دوستدار محیط زیست در اجرای پروژه های گردشگری شهرستان، یادآور شد: در جلسات پیش رو که با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری در شهرستان برگزار می شود، همه مناطق از لحاظ جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح های گردشگری مورد بررسی قرار خواهند گرفت.  

منبع: ایسنا

  • 29 بهمن 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011