معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اعتبارات دهیاری‌ها دو برابر می‌شود/ لزوم شناسایی ظرفیت روستاها

20 اسفند 1396
اعتبارات دهیاری‌ها دو برابر می‌شود

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از افزایش اعتبار دهیاری‌ها خبر داد و گفت: تلاش شده بودجه ۹۷ دهیاری‌ها حدود دو برابر نسبت به ۹۶ افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعیدرضا جندقیان جمعه‌شب در نشست با بخشدار و نماینده دهیاران بخش بردخون اظهار داشت: دهیاران باید با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند و تلاش خود را برای توسعه روستاها به کار گیرند.

وی با بیان اینکه تلاش شده بودجه ۹۷ دهیاری ها حدود دو برابر نسبت به ۹۶ افزایش یابد، افزود: دهیاران می توانند برای تامین ماشین آلات تا سقف پنج میلیارد ریال با سود ۸ درصد وام بگیرند.

جندقیان اضافه کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که دهیاری ها درآمد پایدار داشته باشند و استفاده از ظرفیت تعاونی ها یکی از بهترین راه ها است.

معاون امور دهیاری های کشور ادامه داد: اگر دهیاری‌ها برنامه داشته باشند تا ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات داده می شود و برای واگذاری ماشین مکانیزه حمل زباله نیز سهمیه ای به بخش بردخون داده می شود.

روستاهای بردخون نیازمند توجه

بخشدار بردخون نیز با معرفی بخش و پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه روستایی، گفت: وقتی در جایگاهی قرار می گیریم و دولت و نظام به ما اعتماد می کند باید قدردان این نعمت باشیم و با تمام توان همه ظرفیت ها را برای خدمت به مردم صرف کنیم.

علی اخلاقی افزود: روستاهای بردخون نیازمند توجه بیشتری هستند که انتظار داریم از محل اعتبارات بند ۲ تبصره ۶ قانون بودجه کمک هایی به روستاها اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه یکی از توانمندی های حوزه روستایی بخش بردخون، فعالیت تعاونی دهیاران است، گفت: تلاش می کنیم از سال ۹۷ امور عمرانی و خدماتی دهیاری های بخش بردخون را به تعاونی دهیاران واگذار کنیم که در این زمینه درخواست واگذاری ماشین آلات عمرانی مورد نیاز دهیاران داریم.

اخلاقی ادامه داد: بخش بردخون پتانسیل هایی در حوزه کشاورزی و صیادی دارد که تعاونی دهیاران می تواند با راه اندازی یک بنگاه اقتصادی تولیدی درآمد پایدار داشته باشد.

بخشدار بردخون ابراز داشت: یکی از مشکلات حوزه روستایی بردخون پسماندهای روستایی است زیرا دهیاری ها ماشین حمل زباله ندارند و این موجب نابسامانی در جمع آوری پسماندها می شود.

  • 20 اسفند 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011