معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بهسازی بافت های فرسوده و مدیریت پسماند در سال ۱۳۹۷

22 اسفند 1396
بهسازی بافت های فرسوده و مديريت پسماند در سال 1397

بهسازی بافت های ناکارامد شهری یا بافت های فرسوده و مدیریت پسماند از برنامه های مهم سال ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سیدمحمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور محترم دو برنامه را خیلی جدی دنبال و بعنوان الویت سال ۹۷ اعلام کرده است. یکی بحث نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و دیگری بحث بهسازی بافت های ناکارامد شهری یا بافت های فرسوده است.

وی افزود: در سال آینده با پیگیری های فراوان برای ساماندهی پسماند در تمام شهرها و روستاهای ایران هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که که بخش هایی تبدیل می شود به کارخانه های زباله سوز بخشی دیگر تبدیل می شود به کمپوست و در کشاورزی استفاده می شود و بخشی هم دفن بهداشتی و صنعتی می شود که زمین را آلوده نمی کند. این سه تا برنامه های اصلی در جهت مدیریت پسماند در شهرهای مختلف است که در سال آینده شروع می شود.

افشانی گفت: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه حداقل ۱۴ هزار میلیارد تومان است که هدف اصلی ما مشارکت مردم و سرمایه گذاران است.

براساس این گزارش، ساداتی ن‍ژاد نماینده مردم کاشان استان اصفهان در مجلس، مسعودی نماینده مردم نیریز استان فارس در مجلس، پاپی زاده نماینده مردم دزفول استان خوزستان در مجلس، امیرحسن خانی نماینده مردم فردوس و طبس استان خراسان جنوبی در مجلس، رضایی نماینده مردم جهرم استان فارس در مجلس، هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس در مجلس، داداشی نماینده مردم آستارا استان گیلان در مجلس، صفاری نماینده مردم نطنز استان اصفهان در مجلس، خانم آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر استان آذربایجان شرقی، عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس استان آذربایجن شرقی و جلیلی نماینده مردم مراغه استان آذربایجان شرقی به همراه تعدادی از فرمانداران، شهرداران و دهیاران حوزه انتخابیه خود طی نشست های جداگانه با مهندس سید محمد علی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار نمودند.

  • 22 اسفند 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011