معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گشایش نمایشگاه صنایع دستی در مشهد

24 اسفند 1396
گشایش نمایشگاه صنایع دستی در مشهد

نمایشگاه صنایع دستی، تولیدات سنتی و بومی و غذاهای محلی و شیرینی های سنتی در مشهدافتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید ازگشایش نمایشگاه صنایع دستی در مشهد این نمایشگاه گفت: برگزاری و وجود این نمایشگاه ها نشان از قدرت هنری و توانمندی های بی بدیل زنان استان است که در سرتاسر شهرها و روستاها با دستان توانمند و هنرمندانه خود تولیدات هنری خلق می کنند.

سید جواد حسینی افزود: این نمایشگاه از لباس های هنری، سنتی، غذاهای محلی و شیرینی جات تا آثار هنری ظروف و قلم زنی‌های بی‌نظیر با نشان دادن هنر توانمند زنان، نشانه هایی از آثار فرهنگی، سنتی و بومی و محلی سراسر استان را به نمایش می گذارد.

او درباره فعالیت زنان در عرصه های مختلف گفت: علاوه بر ۷۳مدیر زن در استان و بیش از ۶۴هزار کارمند دولت ،۹۹ دهیار زن و بیش از ۲۲۳نماینده زن در شوراهای شهری و روستایی فعال هستند.

معاون استاندار افزود: علاوه بر این فعالیت ها بانوان امروز، ۷حزب اصلی استان، ۲۳نشریه و بخش زیادی از شرکت های دانش بنیان و فناور را مدیریت و هدایت می کنند .

نمایشگاه صنایع دستی، تولیدات سنتی و بومی و غذاهای محلی و شیرینی های سنتی در مشهد به همت کمیسیون امور اقتصادی و اشتغال پارلمان زنان و با همکاری مجمع خیران سلامت برگزار شده است.

  • 24 اسفند 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011