معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تجربه بازنشستگان در رفع مشکلات جامعه راهگشا است

27 اسفند 1396
تجربه بازنشستگان در رفع مشکلات جامعه راهگشا است

مهندس رستمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور در جمع بازنشستگان این سازمان: تجربه بازنشستگان در رفع مشکلات جامعه راهگشا است/ بازنشستگان تجربیات خود را به جوانان شاغل در سیستم های اداری منتقل کنند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور گفت: بازنشستگان به عنوان افرادی با کوله باری از دانش و تجربه ۳۰ ساله باید مشکل گشای جامعه باشند و تجربیات آنها در رفع مشکلات جامعه راهگشا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ مهندس شاپور رستمی در آیین تجلیل از بازنشستگان این سازمان اظهار داشت: بازنشستگان باید تجربیات خود را به جوانان شاغل در سیستم های اداری منتقل کنند.

وی گفت: بازنشستگان با توجه به تجربه ای که دارند از قدرت برنامه ریزی بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند به حل مشکلات کشور کمک کنند.

رستمی ضمن قدردانی از تلاش ها و کوشش های بازنشستگان در دوران خدمتشان بیان کرد: چیزی که انسان در دوران خدمت از خود باقی می گذارد همان در ذهن مردم خواهد ماند و بر اساس آن قضاوت خواهند شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور افزود: تا آنجا که قانون به ما اجازه دهد در راستای حل مشکلات بازنشستگان اقدام خواهیم کرد.

رستمی بیان داشت: بازنشستگان تجربه هایی دارند که قابل معامله نیست و تنها با طی کردن ایام و سال هایی از عمر گرانبها به دست می آید، از این رو استفاده از توان فکری و تجارب آنان در سطوح مختلف حایز اهمیت است.
وی با بیان اینکه باید از تجربه بازنشستگان استفاده کرد، تاکید کرد: جامعه از بازنشستگان بی نیاز نیست و مدیران باید از آنان به عنوان مشاور امین خود استفاده کنند و از نظرات کارشناسانه این عزیزان بهره گیرند.

وی خاطرنشان کرد: تا آنجا که قانون به ما اجازه دهد در راستای حل مشکلات بازنشستگان اقدام خواهیم کرد.  

  • 27 اسفند 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011